Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä jostain syystä oikein iskenyt tuo. Devinillä muutenkin tuo matsku ajoittain sellaista ettei tiedä mitä ajatella. Uusin kipale ei myöskään ihan sytyttänyt hyviä viboja.Pitch Black Forecast - Open Letter To God (feat. Devin ja Gene Hoglan) suositukseksi. Vähän ton SYL:n meiningeissä siis.
Devinin uusin levykin alkaa varmaan kohta löytymään kuunteluun. Se irroitettu maistiainen ei itteä sytyttänyt ihan satasella.
Vaikea sanoa hirveästi näin nopsalla kuuntelulla. Pitäs vähän kuulla, minkälainen tää koko levy on tyyliltään, enkä oo vielä kerennyt paneutumaan kunnolla. Liekö tota koko levyä edes saatavilla vielä virallisesti. Mitään täsmähittejä nää pari julkaistua ei kyllä ollut, vrt. vaikka nyt Addicted, jossa jokainen biisi oli suht helppo, mutta onhan sillä kuitenkin matskua tyyliin Terria, joka on tosi maalaileva ja ehkä vaikeammin lähestyttävä, mutta tosi kova levy siitä huolimatta.Ei kyllä jostain syystä oikein iskenyt tuo. Devinillä muutenkin tuo matsku ajoittain sellaista ettei tiedä mitä ajatella. Uusin kipale ei myöskään ihan sytyttänyt hyviä viboja.
Mun tekee mieli panacodia...Tekee mieli diapamia.
En mä ole ikinä käyttänyt muuta kuin sirdaludia pari kertaa ja sekin oli ihan tyhmä lääke.Mun tekee mieli panacodia...