[QUOTE="Mike, post: 5150519, member: 1"
Kyllä mä iskelmää välillä kuuntelen.
Tätä mä kutsun ikääntymiseksi.[/QUOTE]
No oon kyllä kuunnellut sitä satunnaisesti aina. Mut kyllähän se fakta on, että kaikki ikääntyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[QUOTE="Mike, post: 5150519, member: 1"
Kyllä mä iskelmää välillä kuuntelen.
papoilta uutta. Mitäs mieltä?

Ei kyllä ole Metallica iskenyt sitten 90-luvun jälkeen, aika hirveetä matskua ovat tehneet ja etenkin mixaus on Blackin jälkeen ollut kamalaa keskarikuraa. Eikä toi virvelin takominen nyt sovi noille enää. Joku Queensryche on tehnyt aina tasaisen hyvää, mut nää oireilee jotain joka levyllä.papoilta uutta. Mitäs mieltä?
Hirveesti tuli Ninja-leffoja katottua, mutta en nimiä enää muista yhtään.Mike 80-luvulla olisi vissiin runsaasti VHS kasettien muodossa mätkintä leffoja ninja/kungfu/karate, mitkä edellä mainitun genren leffoista oli junnuna sinun suosikkeja?
No mitä tosta muuta voi sanoa ku että nopea eikä ole kärähtänyt.Mielipide Usain Boltista?
Mike oletko katsonut tämän suht uudehkon Ninja leffan, se on K-18 se yleensä takaa laadun/raakuudeno_O Hyvä leffa kun vertaa 80-luvun tekeleisiin kuten .esim American Ninja leffat :D
Ei mua edelleenkään kisaaminen kiinnosta ja jos kisaisin, niin T 750mg + Ana 800mg viikossa.Onko missään vaiheessa käynyt mielessä, että laittaisit kunnolla kuurit koneeseen? Ja jos joskus kisaisit niin millaisilla seteillä menisit?
otappa semmonnen kun soundhound käyttöön.Mikä iskelmä tuossa widowmaker 150kg videossa soi? Monesti ko kappaleen olen kuullut, mutten saa päähäni esittäjää/kappaletta.
otappa semmonnen kun soundhound käyttöön.