Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olit ilmeisesti suunnitellut jonkin leuanvetotreenin Bettinan kanssa, mutt menikin ylätaljalla Bettinan vetäessä vain pari?! leukaa. Olisi mielenkiintoista nähdä leuanvetotreeniä jollain toisella videolla vastaisuudessa. Itse tulee vedeltyä leukoja suht usein, ja olisi mielenkiintoista nähdä joku kunnolla suunniteltu setti.

Olit ilmeisesti suunnitellut jonkin leuanvetotreenin Bettinan kanssa, mutt menikin ylätaljalla Bettinan vetäessä vain pari?! leukaa. Olisi mielenkiintoista nähdä leuanvetotreeniä jollain toisella videolla vastaisuudessa. Itse tulee vedeltyä leukoja suht usein, ja olisi mielenkiintoista nähdä joku kunnolla suunniteltu setti.
Zekkaa Halmon ja mun video Mayorin selkätreenistä.

Tommoista menossa tekeen.

image.webp

Muistanko väärin, vain kuulinko jollain videolla että vedät paastoa/intermittent fastia? Itsekin nyt ajatellut kokeilla tätä, ja ajattelin kysyä että miten olet huomannut vaikuttavan esim. voimatasoihin?

Koska mahtaa tulla Podcastia Onlineen, jos sopii kysyä ? :)
Perjantaina.

Kiitoksia tästä. Vielä kysymystä Mikelle, eli kuinka pitkän tauon piditte noiden kolmen 4x5 setin välillä?
Sen verran että kaveri tekee.

Mitä mieltä Mike on iskelmä musiikista? Widowmakereissa soi ainakin Kari Tapio, sekä Tarja Lunnas.
Kyllä mä iskelmää välillä kuuntelen.

Back
Ylös Bottom