Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun Matti Hallamaa soitti suutaan facessa ja viittasi muhun, että mä olisin ollut tyttöystäväni doping käryn takana, niin minä en vastannut netissä, vaan menin naaman eteen ja käskin kertoa mikä on ongelma. Matti Hallamaa tuijotti lattiaa ja piti turpansa kiinni. Että se siitä. Juoksi kotiin ja kirjoitti faceen, että hän vaihtaa salia kun häntä kiusataan. Mun ei tarttenut sormeenikaan nostaa. Meidän miesten maailmassa vain ämmät aukoo päätään netissä ja anonyymit ämmät eivät ole paskankaan arvoisia.

Jorgoos on näitä anonyymejä ämmiä, joilla ei ole palleja edes nimeensä kertoa, niin miten pitkä matka siitä on tulla naamatusten aukomaan päätänsä?

Miltä osin en uskalla seisoa uhkailujeni takana? Ja mitä olen uhannut? Ketä ja missä? Vastaa kiitos. Mä ensinnäkin olen omalla nimelläni täällä kaikki osoitetiedot julkisena. Aloitetaanko siitä, että sä teet saman?

Eihän se nyt sellaista voi, sähän menisit heti oven taakse ja hakkaisit.

Se joka totesi kaikkien olevan netissä samanlaisia kuin siviilissä, niin sanoisin että kyllä useinkaan pidä paikkaansa. Seuraava koskee itseäni ja veikkaan myös että monia muitakin. Nettiin kirjoittaessa ollaan about samaa mieltä kuin muutenkin, mutta asiat tuodaan kärjistetymmim esiin. Lisäksi voidaan sanoa sellaistakin toisille, mitä ei päin naamaa varmasti kukaan sanoisi.

Ja nää tissiposket alkaa olemaan mulle kohta oikeesti ihan ilmaa. Ei mua edes kiinnostanut kysyä ketkä siellä salilla selän takana puhuu, koska jos ei tule mulle sanomaan, niin ihan vitun sama alkaa olemaan. Näitä on netti väärällään ja alkaa olemaan semmoinen fiilis, että ei enää edes kiinnosta huomioida.

Eikös sulla Mike ollu jotain nettihuutelua Anssi Mannisen kanssa, päätyks toi koskaan kasvokkain selvitettäväks? Sai kyllä hyvät naurut niistä jutuista, en muista luinko niitä täällä vai jossain muualla :D.

Eikös sulla Mike ollu jotain nettihuutelua Anssi Mannisen kanssa, päätyks toi koskaan kasvokkain selvitettäväks? Sai kyllä hyvät naurut niistä jutuista, en muista luinko niitä täällä vai jossain muualla :D.
Kaikesta uhkalusta huolimatta, lopulta Anssi tuli kättelemään Expossa ja kättelin takaisin, se siitä.

Harvoin ämmillä on palleja.
Voitko vastata kysymykseeni, viimeisen kerran viimeinen mahdollisuus sulle. Vastaa tai sitten loppuu kirjoittelut tänne, oot trollannut ihan tarpeeksi. 10 minuuttia aikaa.

Kaikesta uhkalusta huolimatta, lopulta Anssi tuli kättelemään Expossa ja kättelin takaisin, se siitä.

Voitko vastata kysymykseeni, viimeisen kerran viimeinen mahdollisuus sulle. Vastaa tai sitten loppuu kirjoittelut tänne, oot trollannut ihan tarpeeksi. 10 minuuttia aikaa.
No kato mitä oot kirjotellu mulle? Halusit niistää mun nokan, vaikka ei se ollu edes tukossa.

No kato mitä oot kirjotellu mulle? Halusit niistää mun nokan, vaikka ei se ollu edes tukossa.
No miten mä voin sen toteuttaa kun sä piilottelet siellä nimimerkin takana. Joten heippa vain trollirunkkari, mee ylilaudalle jatkamaan sitä sotaa mua vastaan, jonka siellä aloititkin jo aikanaan.

Back
Ylös Bottom