Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikrossa muuten tulee ihan rapeet pekonitkin jos vaan osaa tehdä.
Teitkö PT:stä pekonit? Osaat kyllä!

Jalkatreenin jälkeisenä päivänä ei pitäisi mennä potkimaan säkkiä, mikäli hottis fitnesstytsy reenaa vieressä. En tehnyt vaikutusta, korkeintaan semmoisen "Setä on vähän vanha noihin puuhiin" ilmeen sain aikaan. Eikä sillä, oikeassahan hän oli!

Oli pakko ottaa iltaviski, kun tuli ihan liian fitness olo, kun ihan vaan lukikin vähän pakkista.
Kyllä. Kyllä kuuma uuni on se mikä saa kuolan valumaan :kuola:
Mä luulin, että puhuttiin kunnolla lämmittämisestä. Se on tietty avotulella ja ulkona, jossa pannu kuumenee oikeen heleän punaseksi.

Jalkatreenin jälkeisenä päivänä ei pitäisi mennä potkimaan säkkiä, mikäli hottis fitnesstytsy reenaa vieressä. En tehnyt vaikutusta, korkeintaan semmoisen "Setä on vähän vanha noihin puuhiin" ilmeen sain aikaan. Eikä sillä, oikeassahan hän oli!
Ei kai niihin vaikutusta voi tehdä kuin tiliotteella tai meisselillä.

E. Kahdeksikkopinppa alkaa.

Pekonista possukameraan, näyttää siltä että kaikki rojut saapuu tässä parin päivän sisällä. Virittelen kameran tuohon terassille ja teen pari eläinkoetta, jos homma näyttää toimivan niin voisin tuoda sen jo viikonloppuna asemiin.
Vai onko muita kiireitä?
Esim
-bodaus käsipainoilla
-suihkussa käynti
-puutarhanhoito
-keskiolut
-kiljun valmistaminen
-olympialaisten tv-seuranta
-ja mitä näitä nyt on

Käy hyvin. Jos saan itteni toimintakuntoon niin taidan surauttaa tuolta vähän raivaussahalla heinikkoa alas ja sahata pari oksaakin. Jos nyt on omenoita hävinnyt eiliseltä, niin sehän on niin että siellä on pekonit jo vuoronumeroiden kanssa jonossa. Käyn kohta kattelemassa.

Kyl mä luulen että noista possuista tulee paremmat. Enemmän rasvaa, eikä maistu niin pahviselta.

Viimeksi muokattu:
jep jep, tää aappena tul tuaas hikkoilemasta kuntosalilta... tul vähän testattuu penaa muutenkin kuin ihan vaan jumppana... on se muuten eri asia liikutella rautaa 86,8kg kuin 100 tai ees 96 kg painoisena... liikuteltavassa raudassa mentiin kuitenkin yli 80 kg, vaikka täs nyt vähän vaan fiilistestaamassa käväsin...

Huomenta! Toinen arkiaamu tälle viikolle, väsymys astunut jo kuvaan. :D

Mulla on vähän kipee olo, mutten kuitenkaan ole kipeä.
Tää on vähän sama, kun toisinaan on ihan mielipuolinen olo ja kaikki sanoo hulluksi, mutta kyllä sitä pohjimmiltaan tietää olevansa epähullu ja muilla vähän viiraa.

Back
Ylös Bottom