Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike videon kohdasta noin 16:30 eteen päin, ottaisitko tyynesti Fedorovin opetusta .ns hänen mielestään oikeasta vipunosto tekniikasta vastaan, vai sanoisitko että minä teen omalla tavallani :D

Seuraavaksi tulossa.

rintasst.webp

Itse käyn yliksellä lukemassa enemmän kuin pakkiksella ja joskus sinne postailenkin. Loistoviihdettä ja hyvä että tuo myös lisätienestejä. Pointti vaan oli, että kaikki yliksellä käyvät eivät ole haterjonneja vaikka tykkäävätkin röllätä siellä.

Itse käyn yliksellä lukemassa enemmän kuin pakkiksella ja joskus sinne postailenkin. Loistoviihdettä ja hyvä että tuo myös lisätienestejä. Pointti vaan oli, että kaikki yliksellä käyvät eivät ole haterjonneja vaikka tykkäävätkin röllätä siellä.
onko sun mielestä esim. ylilaudan joku Miken "arvostuslanka" loistoviihdettä?

Mua kans ihmetyttää, miten noin valtavasta keskustelupalstasta puhutaan kuin yhdestä henkilöstä. Anonyyminä siellä on varmasti vaikka minkälaista postaajaa, mutta toi jatkuva yleistäminen on aika perseestä. Käsittääkseni siellä on ihan asiaakin trollauksien seassa.

Ei ole, mutta aika paljon Mike yrittää tietoisesti provosoida noita hatereita omalla toiminnallaan. Lähinnä viittaan nyt instagramin provosoivaan sisältöön, se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin, mutta ilmeisesti kannattaa, jos siitä lisää tuloja saa.

No ne jutut menee niin yli välillä että kyllä sieltä monet naurut on saanut. En tajua miksi joku noihin juttuihin takertuisi olankohautusta enempää. Tosin kai se juuri pitää koko jutun elossa. Ei kenenkään muun kuin Miken ympärillä ole vastaavaa määrää "heittereitä". Toki koska homma kerran tuottaa hyvin niin voi olla ihan bisnesratkaisu Mikeltä provosoida porukkaa vaikka ei oikeasti ottaisikaan itseensä.

No nyt kun aiheesta puhutaan, niin pakko sanoa, että nykyisin tuo kyseisen foorumin kehonrakennus-osio on täyttä kuraa, koska joka ikinen topikki on täynnä jotain väsynyttä läppää mikestä, joten ei niitä lankoja jaksa lukea kuin vähän alusta. Vaikka en mikään fani olekaan, niin pakko tunnustaa: aika hyvä suoritus, kun sieltä virtaa lompakkoon mainostuloja ja sitten on vielä onnistunut kuvia postailemalla tuhoamaan kaiken järkevän keskustelun kyseiseltä foorumilta.

Onhan monet noista klikkauksista ihan tavallisia pakkislaisia, jotka lukevat myös Ylilautaa. Varmaan aika paljon tulee klikkauksia niiltä dataajilta, jotka seilaavat illat pitkät näiden saittien välillä. Moni niistä on tämän ketjun Mike-faneja.

En edes usko, että todellisia heittereitä on kovinkaan paljoa. Samat naamat tuolla sekoilee. Moni trollaa ihan vitsillä, koska aina siellä joku vetää herneet nenään. Ja vastapainoksi siellä on Mike-fanit puolustelemassa.

onko muuten hyvät? pitäis hankkia itselle uudet
Koitin kaikenlaisia ja noi Beatsin Studiot oli paras kompromissi, tyytyväinen olen ollut. Ja mitä ylilaudan säälittäviin paskakasoihin tulee, niin rahaa ne vain tuo, vittuakaan kiinnosta niiden itku muuten. Nehän itkee kaikesta mitä teen, jopa lippalakista ja jokaisen kisaajan ketju on mun ketju :D Varsin huvittavaa ja mua vain imartelee se, että mä pystyn saamaan porukan aivan sekaisin laittamalla instaan tagin #loveminttu. Ne vitun yksinäiset runkkarit eivät siedä sitä, että jollain menee hyvin ja tämäkin viesti taas tuo lisää näyttöjä. Mä voin tehdä mitä vain, mua ei kiinnosta hevonvittua muu kuin raha hatereiden osalta. Kun taas tämä forumi ja kävijäkunta on mulle semmoista porukkaa, joiden vuoksi laitoin hillot kii kameroihin ja juoksen kuvaamassa. Teitä varten mä sitten kuvailen. Mä saan kuitenkin pervessiä nautintoa jos joku on niin säälittävä, että kyttää ja hajoilee. Voisin provota paljon pahemminkin, mutta mun ei tartte kuin vain elää omaa elämääni ja unelmaani, se riittää.

Lähinnä viittaan nyt instagramin provosoivaan sisältöön
Millä tavalla mun insta on muka provosoivaa? En ymmärrä. Ei mulla ole edes hashtageissa juurikaan mitään, saati mitään jonneläppää. Kuvat nyt on samaa kuraa mitä kaikilla, että tarkennatko miten se on provosoivaa ja sitten kannattaa miettiä onkohan ongelma siellä päässä joka tosta instatilistä provosoituu.

Millä tavalla mun insta on muka provosoivaa? En ymmärrä. Ei mulla ole edes hashtageissa juurikaan mitään, saati mitään jonneläppää. Kuvat nyt on samaa kuraa mitä kaikilla, että tarkennatko miten se on provosoivaa ja sitten kannattaa miettiä onkohan ongelma siellä päässä joka tosta instatilistä provosoituu.
Toi bepanthen #jonnet #lol menee ehkä tohon kategoriaan.

Mä saan kuitenkin pervessiä nautintoa jos joku on niin säälittävä, että kyttää ja hajoilee.

Kun usein kyselet että miksi lössi negaa ja mitä he siitä saavat/hyötyvät, niin tuossahan tuo vastaus on. Jotkun yksilöt tuntevat hyvänolontunnetta nähdessään toisen yksilön kohtaamassa negatiiviseksi mieltämiään asioita.

13 vuotta foorumin jäsenenä on Mikelle = vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne :oujee:

Anna ne bannit, en itke.

Nimimerkki joq tullut monesti nähtyä vuosien varrella Turun alueen saleilla hakkaamassa päätään seinään, on esittävinään videoineen satujumppien kera jotain kovaakin cbb bodytreenaajaa vaikka tosiasiassa tällä jätkällä ei ole nopealla vilkaisulla patin pattia havaittavissa kaikkien noiden treenivuosien jälkeen ja panostukseen nähden. Siis jos katsoo kaverin treenihistoriaa ja ns. omistaumista harrastukselleen kaikenmaailman kymmenine jauho-, hera ja vitamiinipurkkeineen niin miten vitussa joku voi olla oikeasti noin aikaansaamaton tapaus ettei näytä yhtään miltään eikä edes voimaa ole tuntunut tarttuneen juuri hiirenpaskan vertaa. Tyyliin Jollain 90 kg:lla vinopenkkiä smithissä tuonkokoisella kaverilla on kyllä ihan helvetin huonosti katsoi asiaa miten ja miltä kantilta tahansa. Varmasti alkaa käymään ohimoon kun mitään kehitystä ei tapahdu tyyliin liki kymmeneen vuoteen muiden mennessä ohi junanlailla ja tuossa Wileniuksenkin ketjussa olettaa pelkkien lääkkeiden olevan selitys kaikkeen. Tuo 10 000 kalorinsyöntivideo ko. herralta oli kyllä oikein piste iin päällä. Tuskaa ei varmasti helpota sekään että vatkaa iltaisin muna kourassa täällä katsellen jotain pro bodarien motivaatiovideoita ja kiukuttelee sitten muille. Lajin vaihto vaikkapa johonkin mailapeliin voisi olla tässä tapauksessa hyväkin ratkaisu.

Onhan monet noista klikkauksista ihan tavallisia pakkislaisia, jotka lukevat myös Ylilautaa. Varmaan aika paljon tulee klikkauksia niiltä dataajilta, jotka seilaavat illat pitkät näiden saittien välillä. Moni niistä on tämän ketjun Mike-faneja.

Tämä fani -sanan tarkoitus/merkitys tämän päivän puhe-/kirjoituskielessä on kyllä jossain määrin huvittavaa. Eli periaatteessa kaikki ne, jotka ovat jostain asioista samaa mieltä, luokitellaan sinun mukaasi siis faneiksi?
Asia selvä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom