Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin kattoon Jason Bournen teatterissa, nauratti ku täällä Virossa liput on puolet halvempia mitä Suomessa. Ei ollu kovin kummoinen leffa. En oo pitkään aikaan nähny mitään hyvää. No toivottavasti Suicide Squad olisi jees.

Oon syönyt ihan liikaa tässä loman lopussa. Pullerona saa aloittaa arjen taas. Onneksi biksukausi menee kohta jo ohi. :D Huomenna taas aamiaismättöä.

Liitteet

• IMG_20160729_090712.webp
    IMG_20160729_090712.webp
    604,9 KB · Katsottu: 183
Mä oon juonut ihan liikaa. Kaljaa. En nyt, mutta yhteensä tänä kesänä. Onneks tää mahankasvatuskausi loppuu kohta ja saa syssymmällä siirtyä taas viskien, vahvojen tummien olusten ja punkun pariin
Noi ku ei selkeesti lihota, kun ovat salonkikelpoisempia.

Aivan mahtava päivä ollut tähän asti, vanhoja rakkaita ystäviä tuli Helsingistä morjestaan yms.

edit..Henri Toivosesta wikistä: Radalla hän kilpaili formuloiden lisäksi myös muun muassa C-ryhmän Porsche 962:lla. Kaverin suusta: Hakkas jonkun F1 kuljettajan 100-0 ja se oli vielä hyvä kuski, mikä lahjakkuus:worship:

Viimeksi muokattu:
Mullakin oli hyvä päivä. Pankissa lupasivat meitin talouteen 400k lainaa. Ihan vaan siis jos tarttee esim. auto vaihtaa tms. Tai sukat.

E. Meillä muuten oli Delta, kun olin nuorempi. Iskä siitä tykkäs. Äiti ei, kun ei ollut maailman luotettavin...ihme kriteereitä, eiks riitä et on nopee.

Back
Ylös Bottom