Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#sun wont shine

image.webp

Qstock-meiningeissä. Tai no ei alueella, koska kallista. Huomiselle olisin voinut lipun ostaa, koska siellä ois Diablo. Mutta taitaapi olla loppuunmyyty. Joten ulkopuolelle jää Kaira. Huomenna tekis kyllä mieli mennä Kauppuri vitoseen syömään joku kevyt välipala.

just tullu takas salilta. Hiki tul taas. kumma juttu :hyper:

täälläpä taas... jea peba jea!!!! mukavata täällä pakkotoistolla olla.. rakastettavan höpsöö juttuu viksujen juttujen seassa.
ja varsinnii täällä ohvin puolella on mahtavata sakkia.

Voin lohdutukseksi kertoa, että taitaa jäädä Kauppuri välistä. Veti selän sellaiseen kramppiin, että jalat menee alta (jos ottavat siis vastaan ollenkaan) ja kävely muistuttaa jotain katkokävelyn ja halvausoireiden välimaastoa. Mukavasti voi sinne väliin huutaa kivusta kun kramppaa ja päässä suhisee kivun takia. Niin että ei burgeria Kairalle. Ja Norflexitkin on ihan paskoja relaksantteja.

Voin lohdutukseksi kertoa, että taitaa jäädä Kauppuri välistä. Veti selän sellaiseen kramppiin, että jalat menee alta (jos ottavat siis vastaan ollenkaan) ja kävely muistuttaa jotain katkokävelyn ja halvausoireiden välimaastoa. Mukavasti voi sinne väliin huutaa kivusta kun kramppaa ja päässä suhisee kivun takia. Niin että ei burgeria Kairalle. Ja Norflexitkin on ihan paskoja relaksantteja.

Oi ihanaa. Ihan tulee ikävä noita kohtauksia. Kyllä noihin hyvä burgeri toimii paremmin kuin Norflexi tai Sirdaludi.

Itse käytän kaurajyvälämpöpussihässäkkää noihin kramppeihin. Helpottaa hieman kippuu.

Oi ihanaa. Ihan tulee ikävä noita kohtauksia. Kyllä noihin hyvä burgeri toimii paremmin kuin Norflexi tai Sirdaludi.

Itse käytän kaurajyvälämpöpussihässäkkää noihin kramppeihin. Helpottaa hieman kippuu.

Mullahan on semmonen pussukka! Mutta se on yläkaapissa ja juuri nyt en luota toimintakykyyni niin paljon, että uskaltaisin tuolille kiivetä. Ja sit se pitäis lämmittää uunissa, koska olen luopunut mikrosta kokonaan. Jomo Ice Power tuntuu aika hyvin lämmittävän selkää, jospa se tästä.

Sirdat autto joskus jumituksiin, mutta tosi nopeesti mun keho kasvattaa toleranssia niin eipä ole niistä apua. Norflex tuntuu kans melko tehottomalta. Kipulääkkeistä Panacod ei auta mitään niin en ole niitä lääkäreiltä ikinä halunnutkaan sen ekan kerran jälkeen. Taisin ottaa päivän aikana 8-10 eikä auttanu mihinkää, eikä menny edes pää sekasin! Paskoja vihanneksia.

Oiskohan jollain lainata pyörätuolia niin pääsis burgerille? :D

Back
Ylös Bottom