Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teerenpeli @ Teerenpeli: terveydeksi.

image.webp

Mulla on puhelin ruvennut tässä myös temppuilemaan... 3-vuotta vanha HTC One. Nyt tarttis vähän miettiä, minkä luurin seuraavaksi hommaan.
Uus HTC:n 10 vaan kehiin. Erittäin kelpo luuri, mitä noin vajaan 1 kk ollut.

Testeissä lyönyt muita luureja. Tosin jos sulla on viime luuri ollut One M7 tai One M8, niin niistä koko on aina pikkuhiljaa kasvanut. Ja nyt vaihto esim M7:sta ja M10:iin voi tuntua, että uus on isohko. M7 kun oli erittäin siro kokoinen.

Toi on kyllä perseestä että suoja on sen 2mm vajaa reunoista

On. Mutta taisi se toinenkin hajottaminen olla nurkkaosuma, suojakelmun kanssa joka menee laitaan asti. Ei se paljoa se suoja lohduta, kun nurkka taipuu sisään.

No täytyy käyä Åbo Kickel...eiku siis Turun samppa liikkeessä tiedustelemassa korjausta. Toisaalta vois vähän venyttää ja kattoa ny miten tuo paljas lasi ottaa naarmua itteensä...vaihtoonhan se menee kumminkin. Että onko koko suojahömpötys juuri sitä hömpötystä.

Söin helvetisti liikaa ja huomennaki oli tarkoitus mättää Pannukakkutalossa, puhhuijaa.

Vaimo kävi treen steel bodyllä kun siellä aikoinaan asuttiin
ymmärrän kyllä miksi on käynyt.olen tykästynyt salliin kovasti.

tää tul ny steel bodylta jumppaamasta... huhhuh, melekosta hikijumppaa tek tuaas tiää aappena.
:oujee::puntti::oujee: :rock:

Pitäisköhän huomenna piipahtaa itsekin Teerenpelissä kun isolle tirtolle laskeutuu. Sujuis vkolopun painitkin mukavasti!
Pitäisi. Koska olen tällä hetkellä a) urheiluseuran b) viskikerhon puheenjohtaja, olen mielestäni pätevöitynyt antamaan aiheeseen liittyviä suosituksia. Muista tilata Teetenpelin viskiä: tuet suomalaista pienteollisuutta.

Pitäisi. Koska olen tällä hetkellä a) urheiluseuran b) viskikerhon puheenjohtaja, olen mielestäni pätevöitynyt antamaan aiheeseen liittyviä suosituksia. Muista tilata Teetenpelin viskiä: tuet suomalaista pienteollisuutta.
Ja suomalaista pienteollisuutta on tuettava aina kun siihen on mahdollisuus! Täytyypä käydä vähän makustelemassa. Mutta sitten kipinkapin nukkumaan, että jaksaa möyhiä. Enhän sentään ole lainkaan hävytön tai siveetön akanretale, vaan kaikin puolin helevetin sivistynyt ja hieno nainen.

Back
Ylös Bottom