Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi.Jos on iso poika koira ja pieni tyttö koira, nii voiko niitte pennut kasvaa liian isoks tyttö koiran masussa?
Mulla on puhelin ruvennut tässä myös temppuilemaan... 3-vuotta vanha HTC One. Nyt tarttis vähän miettiä, minkä luurin seuraavaksi hommaan.Mulla luurissa ei taaskaan kenttää.
Olisko se 1+3 tilattava?
Mun siroon lapaseen istuis kyllä 4,8" parhaiten..
Uus HTC:n 10 vaan kehiin. Erittäin kelpo luuri, mitä noin vajaan 1 kk ollut.Mulla on puhelin ruvennut tässä myös temppuilemaan... 3-vuotta vanha HTC One. Nyt tarttis vähän miettiä, minkä luurin seuraavaksi hommaan.
Sama luuri.Mulla on puhelin ruvennut tässä myös temppuilemaan... 3-vuotta vanha HTC One. Nyt tarttis vähän miettiä, minkä luurin seuraavaksi hommaan.
Oliko TJJ liimannut sen lasin väärälle puolelle puhelintaan...
Eiku. Nurkkaosuma.
Toi on kyllä perseestä että suoja on sen 2mm vajaa reunoista
ymmärrän kyllä miksi on käynyt.olen tykästynyt salliin kovasti.Vaimo kävi treen steel bodyllä kun siellä aikoinaan asuttiin

Pitäisköhän huomenna piipahtaa itsekin Teerenpelissä kun isolle tirtolle laskeutuu. Sujuis vkolopun painitkin mukavasti!
Pitäisi. Koska olen tällä hetkellä a) urheiluseuran b) viskikerhon puheenjohtaja, olen mielestäni pätevöitynyt antamaan aiheeseen liittyviä suosituksia. Muista tilata Teetenpelin viskiä: tuet suomalaista pienteollisuutta.Pitäisköhän huomenna piipahtaa itsekin Teerenpelissä kun isolle tirtolle laskeutuu. Sujuis vkolopun painitkin mukavasti!
Ja suomalaista pienteollisuutta on tuettava aina kun siihen on mahdollisuus! Täytyypä käydä vähän makustelemassa. Mutta sitten kipinkapin nukkumaan, että jaksaa möyhiä. Enhän sentään ole lainkaan hävytön tai siveetön akanretale, vaan kaikin puolin helevetin sivistynyt ja hieno nainen.Pitäisi. Koska olen tällä hetkellä a) urheiluseuran b) viskikerhon puheenjohtaja, olen mielestäni pätevöitynyt antamaan aiheeseen liittyviä suosituksia. Muista tilata Teetenpelin viskiä: tuet suomalaista pienteollisuutta.
tämä hyvä juttu on!Ja suomalaista pienteollisuutta on tuettava aina kun siihen on mahdollisuus!