onko porsaaseen kuinka tyyriit jarruosat?
en uskalla miettiä
Entiseen ei ehtiny vaihtotarvetta tulla, mutta villi veikkaus ~tonnin/pää (levyt+palat)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko porsaaseen kuinka tyyriit jarruosat?
Haettu 1200W muurikka, kun siinä on kaksi ritilää, mue bueno. Matkalla himaan nuorimmainen huusi että pysäytä auto, noh auto sivuun ja tyttö pihalle Pokémon jahtiin. Siihen tuli samalla joku aikuinen fillarilla ja kerkesi nappaamaan sen pokemonin, voi sitä hetkellistä pettymystä....On, semmonen satasen (?) Muurikka. Hyvin toimii!
E. No on se näköjään reilun satkun, 1100W.
en uskalla miettiä
kokemusta, ei omaa, rs4 aatista ja ne olivat rata-ajossa päivä ja palat
jaa ne kestää niinkin hyvin

Just söin kauhian lautasellisen pastaa, ja taas on näläkä. wtf, eli mitvit?
tul mieleen että sattuskohan täällä olla ketään jota haluttas mun kans lähtee joskus lenkille
kävelylle, hölkälle, juoksulle? T. Tampereella jolkottelen.
emmää jua alkomahöliä kö aniharvoin ja kaljaa vielä harvemmin... kun kaljaa juan, kysseessä luontaisestc
Kysy täällä pikemminkin kaljalle.
Äkkiseltään tulee mieleen 7 eri gluteenitonta olutta Prisman valikoimista :pemmää jua alkomahöliä kö aniharvoin ja kaljaa vielä harvemmin... kun kaljaa juan, kysseessä luontaisest
gluteeniton taekka jokin vastaava gluteeniton olut... sellaisten valikoima Suomessa on turkasen
huono...
ja verrattuna kymmeniin ellei satoihin normiööleihin, toi on vähän etenkin kun suurin osa nuistakin eri makuisia Kukkoja. Ja onko siellä muutenÄkkiseltään tulee mieleen 7 eri gluteenitonta olutta Prisman valikoimista :p
Olikohan ne loppuunmyyty? Käyn tosin eri Prismassa... Against the grain on kyllä hyvä, tuo Riedenburger taitaa odottaa juuri jääkaapin ovessa mua...ja verrattuna kymmeniin ellei satoihin normiööleihin, toi on vähän etenkin kun suurin osa nuistakin eri makuisia Kukkoja. Ja onko siellä muuten
enää ees yhtäkään luontaisesti glut. olutta enää? Riedenburger glutenfreita ei enää ole ja against the grainiakaan nähny viimeks ku kävin
Kalevan Prismassa kuikuilemassa...
mistä Prismasta oot ostanu? en oo pitkään aikaan missään kaupassa missään kaupungissa nähny enää kumpaakaan????Olikohan ne loppuunmyyty? Käyn tosin eri Prismassa... Against the grain on kyllä hyvä, tuo Riedenburger taitaa odottaa juuri jääkaapin ovessa mua...
Lielahdenmistä Prismasta oot ostanu? en oo pitkään aikaan missään kaupassa missään kaupungissa nähny enää kumpaakaan????
Lielahteen tullu risma? Millo? En oon hetkeen siellä käyny tai sitten vaan huomannutLielahden
Onhan se ollut jo useamman vuoden....Lielahteen tullu risma? Millo? En oon hetkeen siellä käyny tai sitten vaan huomannut