Fitness 24/7 Hämeenlinnamissäs kävit???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fitness 24/7 Hämeenlinnamissäs kävit???
Hyvä taktiikka. Penkissä oli iha typerät varmistusraudat, kolis niihin jo laskussa, eikä voinu ottaa asentoakaan eteenpäin ku ei ois saanu enää tankoa hyvin hallintaan nostoon lähties. Joten penkki jäi kesken. Sitä en lähteny väkisin tekemään. Tänään en käyny salilla. Huomenna veto päivä (hyi).
Jospa ne joskus ois valmiit!Onks käymisen arvonen? Forever pirun kallisFitness 24/7 Hämeenlinna
Ei kannata tehdä päätöksiä, jotka on tuomittu epäonnistumaan...

Mä en varmaan ikinä kyykkää lähellekään satasta. Pitäskö senkin vituttaa..Mä kävin eilen salilla vääntämässä vitutuskyykkyä. Vitutus alko siinä vaiheessa ku satanen paino luvattoman paljon niskassa. Sit aattelin että se on sitte väkisin väännettävä ku ei kerta meinaa tulla mitää. Sit vaa lisää rautaa tankoo ja lisää sarjojaHyvä taktiikka. Penkissä oli iha typerät varmistusraudat, kolis niihin jo laskussa, eikä voinu ottaa asentoakaan eteenpäin ku ei ois saanu enää tankoa hyvin hallintaan nostoon lähties. Joten penkki jäi kesken. Sitä en lähteny väkisin tekemään. Tänään en käyny salilla. Huomenna veto päivä (hyi).
Ahkerana koululaisena olen tehnyt syventäviä tässä pari tuntiaJospa ne joskus ois valmiit!

Kyllä tuolla samat tekee kun forevöllä. Tosin ruuhka-aikana on ruuhkasempi, koska suorituspaikkoja ei oo ku yks per vehes, pl. kyykkyhäkkejä on kaks.Onks käymisen arvonen? Forever pirun kallis
Mä olin samaa mieltä jokin aika sitte, mutta näköjää kyykky kehittyy kyykkäämällä :DMä en varmaan ikinä kyykkää lähellekään satasta. Pitäskö senkin vituttaa..![]()
Monta vuotta oot kyykännyt?Mä olin samaa mieltä jokin aika sitte, mutta näköjää kyykky kehittyy kyykkäämällä :D
Niin meinaat sitten että tahdonvoimallako sitä 100kg kykitään vai?Niin, joillakin on tahdonvoimaa ja toisilla sitten ei.
100kg kyykky olis mun painoiselle naiselle jo yli Elite -tason
Voip olla. Siinä on kyllä naiset vaan tiellä kun panssariajoneuvossa aletaan kuksia.@Heatseeker , jos köntsä ei ollut vallan aliupseeri, niin veikkaan että +100 kertauspäivällä jotain muutaku vänskä.
Kyllä näin on!Voip olla. Siinä on kyllä naiset vaan tiellä kun panssariajoneuvossa aletaan kuksia.
2015 helmikuus aloin voimailua reenaa. Sitä ennen sit vähä mitä sattuu, kyykkyä aikas vähän. Aloin joskus 2014 syksyllä vähä mallailemaan kymppejä kyykys.Monta vuotta oot kyykännyt?
Eli et edes kauaa! Pakko kysyä paljonko painat? 100kg kyykky tuntuu ihan käsittämättömän painavalta vrt. 55kg jolla nyt maksimissaan teen x122015 helmikuus aloin voimailua reenaa. Sitä ennen sit vähä mitä sattuu, kyykkyä aikas vähän. Aloin joskus 2014 syksyllä vähä mallailemaan kymppejä kyykys.

Ei nyt mahottoman kauaa oo tullu kykisteltyä ja tostakin ajasta taitaa olla kyykkytaukoa lähemmäks 4kk :D Nyt jotai 70kg paikkeilla oma paino. Täs viimesen 1,5v aikana seilannu 61-74.Eli et edes kauaa! Pakko kysyä paljonko painat? 100kg kyykky tuntuu ihan käsittämättömän painavalta vrt. 55kg jolla nyt maksimissaan teen x12![]()

Ehkä mäkin voisin varovasti alkaa lisätä, pelkään vain telovani itseni kun ei ole varmistajaa... Ens kerralla eli ylihu koitan 60kg:lla!Ei nyt mahottoman kauaa oo tullu kykisteltyä ja tostakin ajasta taitaa olla kyykkytaukoa lähemmäks 4kk :D Nyt jotai 70kg paikkeilla oma paino. Täs viimesen 1,5v aikana seilannu 61-74.
Mua alko sillo -14 syksyl kyrpii kun kyykys koko ajan samat painot kympeis eikä etene mihkää. Sit aattelin vaa raa'asti lisätä painoa ja kokeilla tuleeko kymppi vai ei. Jos tuli nii sit seuraavalla kerralla taas lisää painoa. Jos jäi toistot alle kymppi nii otin sillä painolla pari sarjaa lisäks ja seuraavalla kerralla uutta yritystä samalla painolla josko se kymppi tulis :D Ihan hyvin pelitti ja huomas, että yllättävän paljon enemmän sieltä kyykystä nousee ku mitä aattelee![]()
Hurja siivu sinullekin. Kävitkö ulosteellä juhlan kunniaksi?58,11 tuli osinkoa tilille