Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä mäkin voisin varovasti alkaa lisätä, pelkään vain telovani itseni kun ei ole varmistajaa... Ens kerralla eli ylihu koitan 60kg:lla!
Lisää vaa painoa, kyl tulee iha mukavasti toi 60 ku vaan uskallat! :) Itelläkää ei ollu varmistajia, mut lopetin sarjan siinä vaiheessa kun tuntu toisto epävarmalta. Ei tapahtunu mitää kauheuksia :D

Onkohan mulla jotain keskittymisvaikeuksia, kun mielenkiinto vaikkapa tuohon kyykkäämiseen loppuu siinä kutosen kohdalla. Se kutonenkin on jo hiinäjahiinä etten ala ajattelemaan mitään muuta siinä kyykkäämisen lomassa.

Onkohan mulla jotain keskittymisvaikeuksia, kun mielenkiinto vaikkapa tuohon kyykkäämiseen loppuu siinä kutosen kohdalla. Se kutonenkin on jo hiinäjahiinä etten ala ajattelemaan mitään muuta siinä kyykkäämisen lomassa.
Kutonen on ihan jees, mutta sen jälkeen ajattelen 7 - nyt 8 - se 9 - perrrse 10 - vasta 11 kasvaa 12 - riitti !

Kutonen on ihan jees, mutta sen jälkeen ajattelen 7 - nyt 8 - se 9 - perrrse 10 - vasta 11 kasvaa 12 - riitti !

Mä taidan käydä sielä salilla vaan sen takia, että pysyy pää kasassa. Emmä enää jaksa edes toivoa, että esim. perse tai reidet kasvais. Tai no, jenkkikset kasvaa kyllä ku jätski on niin hyvää!

jep jep... jännää juttuu täällä taas.

y4WBZPk.gif

häviö tuli, suruun toinen kalja
kapakka ja terassi oli kyllä täysin täysi

vielä hereillä

tännään sain mukavasti päevällä ja alkuillasta aerobista kun kävelin viemään sarjakuvaorginaalit
Sarjarin päätoimittajalle... tuli hyvää settiä jutellessa, inspiroivaa seuraa... takas kävely oli vallan nopeatahtista
kun sataa tihutti.. kotona syötyäni, tuli järjesteltyä kämppää ja roudailtua tavaraa varastoon, tulihan
siinäkin mukavata hyötyliikuntaa. huamenna kahdesti kuntosallle, kahdelle eri salille siis.
hyötyliikuntaa taas luvassa roudailun ja kävelyn muodossa.

Nää on ehkä toisten ketjujen asioita, mutta vaihteluahan siinä toistoalueessa pitäs pitää.

Meen samaa vauhtia tekeen kanariisiä, kun lipsahti reenijuttuja.
Eiköhän tänne kohta tupsahda joku vaatimaan tissejä tiskiin, niin palataan taas oikeeseen aihepiiriin :'D ja hei, mehän tää keskustelu luodaan joten miksipä ei täälläkin tuota

pakkotoisto rules. kyllä täällä viihtyy. jee. myöskin yöllä.

Hyi aamu.

Ihan jeez matkustaa töiden oheen joka fcking päivä +2,5 hoo. Enää kuus viikkoa. Töissä ei vikaa, ajanpuutteessa: on.

Itekää enää tee kymppejä ku parina viikkona kisojen jälkeen, jos siltä sattuu tuntumaan. Muistuttaa liikaa liikuntaa kympit kyykyssä :S

Back
Ylös Bottom