Tissit tiskiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tissit tiskiin.
tämä guta juttu...
paha sanua kö en jua...Melkein yhtä guta kuin aamukahvi.
Ho!
Nokian osingon maksu oli unohtunut kokonaan. Mitä teenkään kaikkea tuolla summalla rahaa. Annan verottajalle muutaman kympin ja tankkaan tankin täyteen. Se olikin sitten siinä, siliän tien.
Onkos Mr Pääomasijoittaja @vokot :lla kyseistä lappua?
Henkilöt jotka eivät nauti kahvia ollenkaan ovat kyllä hieman epäilyttäviä.paha sanua kö en jua...
Henkilöt jotka eivät nauti kahvia ollenkaan ovat kyllä hieman epäilyttäviä.
väkevä: sama, oluesta
Henkilöt jotka eivät nauti kahvia ollenkaan ovat kyllä hieman epäilyttäviä.
Aamukahvi. Illalla jonkin sortin sirkukseen.Joutuneeko piilopullon ottamaan mukaan.nyt vasta aamukahvilla eikä minkäänlaista ideaa mitä sitä tänään tekisi
Toi kertoo enemmänkin jämähtämisestä, kokeilunhaluttomuudesta ja siitä, että yksilö omaa melko lailla huomiota herättävän isovarpaan.Entä jos nauttii vain yhden: laista? (Kahden, jos lasketaan myös kirsikkaolut. Yleensä ei lasketa)
Toi kertoo enemmänkin jämähtämisestä, kokeilunhaluttomuudesta ja siitä, että yksilö omaa melko lailla huomiota herättävän isovarpaan.
No just, kymmeniä ei vaan ole kovin paljoa, jos ne edustaa keskenään samankaltaisia tyylisuuntia. Onko tuo yksi siis oluttyyppi vai yksi tietty olutmerkki?8Oon mä maistanut varmaan kymmeniä oluita, mutta en ole pitänyt kuin yhdestä. Ja siitä kirksikkaoluesta.
No just, kymmeniä ei vaan ole kovin paljoa, jos ne edustaa keskenään samankaltaisia tyylisuuntia. Onko tuo yksi siis oluttyyppi vai yksi tietty olutmerkki?
Olen koeajanut 35 Toyotaa, en vaan löydä itselle sopivaa autoa.
No juu, yritin vain sitä sanoa, että luokittelusta riippuen oluttyylejä on yli sata ja tyylien sisällä isoja eroja eri tuotteilla joten kyllä sieltä kaikille jotain löytyy..Olen maistanut erilaisia tummia ja vaaleita oluita: eri maalaisia, peruskeppanaa, pienpanimoiden tuotteita, venhäoluita, maustettuja oluita. En ole perustanut minkään mausta erityisemmin, pl. Guinness (hanasta). En ole vaivautunut sen kummemmin selvittämään olenko yleisemminkin stoutien ystävä, kun tarve löytää lisää miellyttäviä oluita on niin pieni.
Mutta jos mua jostain ei voi syyttää niin siitä että olisin ronkeli maistamaan.
Guinness on dry stout ja aika oma lukunsa. Kotimaassa helposti saatavista ainoa vastaava on varmaan Murphy's. Aika paljon noissa markkinoilla olevissa on sitten enemmän makeutta, ne on runsaampia, korkeampihappoisempia, maultaan monimuotoisempia, niissä on korkeampi prosentti jne. Että en löisi vetoa sen puolesta, että pitäisit jostain ihan puskista vedetystä stoutista.En ole vaivautunut sen kummemmin selvittämään olenko yleisemminkin stoutien ystävä, kun tarve löytää lisää miellyttäviä oluita on niin pieni.