Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musta tuntuu että vain lihon koko ajan ilman viiniä :eek:

Mä merkkasin nyt kalenteriin kaksi kohtaa, jolloin voin seuraavan kuukauden sisään ottaa jonkun lasillisen. Tai oikeastaan kolme, mutta se kolmas on niin naurettava optio, että eipä ole pelkoa. :D Rantaloma täältä tullaan :puntti:

Kohta pääset lomalle!

Pari päivää vielä, eli vaan tollaset 32h..jaksaajaksaa.

Vittu muuten näitä kelejä. Kova oli suunnitelma että tänään lepoa gymiltä ja mopoilemaan tai autoilemaan Botniaringille. No vettä tulee sitten ns. tarpeeksi.

#lihavaolo

Mä haluisin leipoo jotai hyvväää.
Ongelmana se, että syön ite sitä jotai hyvväää nii hemmetisti, että hiilaripöhössä paino pamahtaa muutaman kilon ylös päin ja sitten vituttaa kaikki ja lohdutan itteeni jäätelöllä ja karkeilla ja sitten paino on oikeesti ties mitä ja sitten vituttaa lisää ja syön lisää jajajajja....

Mä haluisin leipoo jotai hyvväää.
Ongelmana se, että syön ite sitä jotai hyvväää nii hemmetisti, että hiilaripöhössä paino pamahtaa muutaman kilon ylös päin ja sitten vituttaa kaikki ja lohdutan itteeni jäätelöllä ja karkeilla ja sitten paino on oikeesti ties mitä ja sitten vituttaa lisää ja syön lisää jajajajja....

Mä oon viime aikoina tehny semmosia lettuja, joissa on purkki rahkaa, kolme munaa, desi jauhoa, 1 tl leivinjauhetta, 2 rkl sokeria ja ripaus suolaa. Onko liikaa laukaisemaan mervitapolat? Kermavaahdon ja marjojen kanssa. Tosin viimeks laitoin mustikat suoraan taikinaan. Pannulla paistaa voissa.

Mä oon viime aikoina tehny semmosia lettuja, joissa on purkki rahkaa, kolme munaa, desi jauhoa, 1 tl leivinjauhetta, 2 rkl sokeria ja ripaus suolaa. Onko liikaa laukaisemaan mervitapolat? Kermavaahdon ja marjojen kanssa. Tosin viimeks laitoin mustikat suoraan taikinaan. Pannulla paistaa voissa.
Mul on ollu kans vaikka vähä millasta lettu ohjetta käytös :D Nyt mietin onnistusko tekee jotai piirakkaa tai kakkua jotenkin edes terveellisellä tavalla. Mut paremmaltaha se aina maistuu mitä enemän on voita ja sokeria (ja kermaa) :D

Suolaisia leivonnaisia! Ei makeita. Kinkku/tonnikala/feta/paprika/salami/sipuli/oliivi vapaavalintaisina yhdistelminä.

muoks. niin ja piirakassa nuo, kun ei varmaan edellisestä käy ilmi

Viimeksi muokattu:
2 munaa
1dl vehnäjauhoa
1,5dl roteiinijauhoa
5dl punaista maitoa
vaniljasokeria
suolaa
loraus öljyä

Siinä perus lettuohje jolla ei voi epäonnistua.

Tuota frau Himmlerin mustikkatwistiä on myös joskus tullut kokeiltua.

Kohta minäki alan paistaa lättyjä. Patenttiohjeellani: 2-3 kananmunaa, sopivasti jauhoja, sopivasti maitua, himpun suolaa.

Back
Ylös Bottom