Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olinpas ahkera ja hain pyykit pois kuivumasta :) Nyt sais syödä. Syöminen on mukavaa. Ois vielä hauskempaa jos ei yrittäis saaha painoa alemmaks. Onneks ei tarvi kisoja varten tiputella. Ei tarvi tosissaan syödä siististi. Mut ois kiva jos housut mahtus paremmin päälle.

No voi vittu, montako härkää on kuollut härkätaistelussa? Mä oon ihan luullut että nuo olisi jo kielletty eläinrääkkäyksenä.

(Niin ja en ole kasvissyöjä mutta ostan vain luomulihaa)
E. Ja muutenkin ihan naurettava "taistelu" - ihmisellä ase, taistelisi paljain käsin niin olisi edes tasa-arvoinen lähtökohta.
Härkätaistelu on perseestä! Häriltä mm. katkaistaan kaulasta jänne ennen taistelua, jotta sen pää roikkuu uhkaavassa asennossa.

Olinpas ahkera ja hain pyykit pois kuivumasta :) Nyt sais syödä. Syöminen on mukavaa. Ois vielä hauskempaa jos ei yrittäis saaha painoa alemmaks. Onneks ei tarvi kisoja varten tiputella. Ei tarvi tosissaan syödä siististi. Mut ois kiva jos housut mahtus paremmin päälle.
Niin joko sä olet synnyttänyt? Edellisellä sivulla jotain juttua lapsen nukkumaanmenoajasta...

tere tuaas kansalle ja hyvvee huamenta!

Mä oon välillä miettinyt että jos laittais vaan trikoota? Mutta ei nouse askel, Pakkiksen alfat nauraa ja menee ikä ja terveys fuskatessa instakuvissa. Mutta onneksi oon kestävyyshenkilö niin ei tarvi hiilareita laskea muuten kuin mitalla "enemmän".

Se on Juti muuten tainnut unohtaa ne uuden elämän alkeet. Aikamoinen oranssissa paidasaa Bullin tikkakisassa.

Mä oon välillä miettinyt että jos laittais vaan trikoota? Mutta ei nouse askel, Pakkiksen alfat nauraa ja menee ikä ja terveys fuskatessa instakuvissa.

Se on Juti muuten tainnut unohtaa ne uuden elämän alkeet. Aikamoinen oranssissa paidasaa Bullin tikkakisassa.
Just piti mainita että trikoot päälle niin ei kiristä. Paitsi jos on liian pienet trikoot.

Löysät pieruverkkarit siis.
Prööt.

Jos löytys siistejä ja jaksasin ostaa nii alkasin käyttää vaa trikoita :D Muutenkin kaikki housut joustavia. Mut alkaa olla tää ruho joustavuuden ääripääs siistien housujen osalta pikkuhiljaa :D

trikkoot on riskillä kommeet ja ihunat...

Tämmöset niin ei näy pilu eikä pyly
image.webp

Mä en viitti haaremihousuja käyttää ku mun reidet hankaa yhtee ja sit tulee pipi. Täytys varmaa jotai talkkia viritellä reisii :D Ei voi käyttää lyhyitä shortsejakaan jos meinaa ottaa muutaman askeleen :D

Back
Ylös Bottom