Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ach so, mä kuvittelin että tämä:

tarkoitti että liian kuuma. Mut hyvä! Itsehän alan tuossa 25 asteen tienoilla harkita että jättäisikö takin kotiin.
Nooou, harmittelin sitä että 2 kk päästä on taas kylmä, mutta on näköjään nytkin.

Mistään mitään tietämättä, mopo näyttää olevan tehty asfalttiradoille. Pienempi motti on notkeempi hyrrävoimien kannalta ja toisaalta runko ei katkee painon takia. Aika lyhyt muutenkin, ei mihinkään kiihdyttelyyn tai nopeille radoille, eli pienempi parempi.

Tänään olis taas motivaatiota kaikkeen muuhun paitsi siihen mitä PITÄISI tehdä.

Miksi kukaan ei maksa mulle siitä, että lisään harkinnassa olevia hiustyylejä Pinterestiin?

Onko VT?

Jotenkin näyttää pieneltä tuo motti tonnisatkuksi.

Tai ehkä mulla silmät vähän harittaa.

ei ole, mutta vahva arvaus, ja eilisten arvausten perusteella voitte tehdä päätelmät osuuko arvaus tälläkertaa kohdilleen

kyllä se ainaki samalta näyttää ja olen omilla silmillä nähny ko.moottorin pvssä eli kyllä se ainakin siihenkin runkoon mahtuu

Project-GSX-R-stripped-engine-590x468.jpg

Siellähän on meneillään naisten moukari.

ei huono:laji

kirjoittaakohan ensimmäinenkään kisoissa oleva ketjuun

e. epsanjalaisella on reisistä päätellen varmaan lähemmäs kolmensadan kyykky

jaha, baarikin olisi jo auki

lähtisikö sinne vai keittäisikö oikeen kotona

valmiiksi keitetty #tsek

image.webp

tanko on vallannut kaupungin

Itse keitetty - tsek

Pitäisiköhän kesäloman ratoksi korkata joulusuklaarasia...edelleen: syömättä.

Joka paikka on täynnä mörköjä, joko kasvoilla tai vain silmillä varustettuja. Niillä on tänään juhlat ja isot bileet itiksessä

No jopas minä päivän valitsin kokeilla lähteä sivistyksen pariin

Back
Ylös Bottom