Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jep jep jep... ollunna tännään tuaas melekoenen päevä.

Yritin katella uudempaa autoa nettiautosta, mutta ei siitä seuraa kuin lähes rajatonta vitutusta. Taidetaan mennä taas uutta osaa kiinni entiseen -linjalla tämäkin vuosi...

Yritin katella uudempaa autoa nettiautosta, mutta ei siitä seuraa kuin lähes rajatonta vitutusta. Taidetaan mennä taas uutta osaa kiinni entiseen -linjalla tämäkin vuosi...
Sadepäivänä sinne eksyy kattelemaan yllättävän herkästi...vaikka ei oikeasti tarvitse edes mitään.

Kyllä taas lihava poika hikoili salilla.

Eikö se ole hyvä kun kättä kämmenselkää särkee ihan pirusti ilman syytä?

Kyllä taas lihava poika hikoili salilla.

Eikö se ole hyvä kun kättä kämmenselkää särkee ihan pirusti ilman syytä?

Hyvä se täytyy olla. Samoin kuin se, että selkäpäivän jälkeen kihelmöi vasenta säärtä.

matkustin,henkilöautolla,assjoen kes kus tan läpi

kammottavan näköstä siinä palaverin nurkilla, en suosittele kenelekkään

miksi ihmeessä kes kus ta sta pitää tehä niin törkeen näkönen niillä joka paikassa olevilla aitauksilla tankoomarkkinoiden ajaksi, Minä vain kysyn

pännettää just ny aeka peevelisti. ihan aedosti.

Jaha. Terolla laatta lensi pidemmälle kuin keppi.

No ehkä sitten Riossa.

näyttääkö teistä muista että noilla vihreäpöksyisillä juoksijattarilla olis vähä kakkaa housuissa

ainakin viisvitosesta hd kanavaa katsoen: näyttää

ne oliki vaan vauhtiraidat
aivan loppuun asti ei ollu graafikot ny ajatellu sommitelmaa ja värivalikoimaa
raidat kun pakkaantuu juostessa vakoseen yhdeksi klöntiksi

matkustin,henkilöautolla,assjoen kes kus tan läpi

kammottavan näköstä siinä palaverin nurkilla, en suosittele kenelekkään

miksi ihmeessä kes kus ta sta pitää tehä niin törkeen näkönen niillä joka paikassa olevilla aitauksilla tankoomarkkinoiden ajaksi, Minä vain kysyn
Minua tilanne hieman hämmensi maanantaina kun salille yritin osua. Onneks perstuntumalla pienillä kiertoreiteillä pääsi perille.

Back
Ylös Bottom