Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ja naama iltalehteen: "Suositun voimailufoorumin päämiestä syytetään pahoinpitelystä - katso kuvat!"
mä ainakin diggaisin Mikeä ja pakkotoistoa ihan saman verran senkin jälkeen. Varmaan kävijämäärätkin ampus piirun verran ylöspäinkin jälleen pakkiksella. Ei ihan joka jätkän lärvi ole iltalehdessä!:D

No jos mä nyt sen saan selville, niin se on saletti, että siitä tulee internetjulkkis, huoraan sen kaikki tiedot niin moneen paikaan ku pystyn Audin kuvien kera.
Eikös toi nyt ole kuitenkin ihan turhaa?? Nega-energiaa kylväät tollasella, mistä ei kukaan hyödy...
Itsellä tosin kävi täysin päinvastoin... Peruutin omalta pihalta ja tielle just meidän portin eteen, toiselle puolelle oli pysäköinyt auto ja niinpä mä puksautin takapuskurin ruttuun niin että sisälokarikin repes... Findasin rekisterin kautta omistajan, soitin, soitin ja jätin vastaajaan viestin... Ilmoitin vakuutusyhtiölle...Auto hävis siitä muutaman päivän jälkeen. Kukaan ei koskaan soittanut takas.Mennyt nyt kuukausia eikä koskaan kuulunut mitään mistään, poistin vahinkoilmoituksenkin kun ei mitään sielläkään...

Pysäköintiturvaan menee ja saan pajapäiviltä rahallisen korvauksen. Bonarit pysyy. Audin pajalle menee ja tarkistavat parhaillaan vaurioita. Kytät tuskin koskaan ajaa asiaa eteenpäin, ajaisivat kyllä jos olis 500 euron auto ja joku sossupummi, mutta mun tapauksessa tuskin kuuluu koskaan mitään. Sitten herääkin kysymys, vittuako siellä on edes kamerat jos kerran videokuvaa ei saa koskaan.

Meet sen kiinteistön vartijalle/järjestyksenvalvojalle selittämään asian, joka motivaatiostaan riippuen tekee vähän salapoliisityötä ja saa tekijän kiinni mikäli kamera on osoittanut oikeaan suuntaan. Poliisikin kiinnostuu asiasta mikäli pystyt heille toimittamaan kiisteettömät todisteet tarjottimella, eli ne kuvanauhat missä näkyy vahingonteko tai kun ajat parkkiin ilman kolhua, viereen ajaa auto joka myöhemmin poistuu ja sit sinä poistut siitä kolhu ovessasi. Itsehän nämä on nykymaailmassa tehtävä kun ei poliisilla resurssit riitä. Itse asun pienessä kaupungissa missä poliisi ei tullut paikalle kun ilmoitettiin saaneemme polkupyörävaras kiinni itse teosta.

Edit: kysy heiltä näkyykö teko nauhalla

Kyllä sinne heti soitin ja kyselin, niin vastasivat, että eivät näytä kuin vain poliisille ja kyttiä ei kiinnosta yhtään. Joten kamerat ovat täysin turhia.
vittu tuo on perseestä!
Mut jos mä meen sinne samaan halliin rikkomaan ne kamerat, niin aika nopsaan kytät mut hakee ja mut pakotetaan maksamaan kamerat ja kaikki mahdolliset sanktiot päälle.

vittu tuo on perseestä!
Mut jos mä meen sinne samaan halliin rikkomaan ne kamerat, niin aika nopsaan kytät mut hakee ja mut pakotetaan maksamaan kamerat ja kaikki mahdolliset sanktiot päälle.

Itse kyllä ymmärrän tuon ettei suostuta asiakkaalle nauhoja näyttämään mutta mielestäni pitäisi tarkastaa näkyykö nauhassa teko ja toimittaa se polisiille, noihin valvontakoppeihin yrittää nääs millon minkäkinlaisia huru-ukkoja jotka haluavat nähdä sitä ja tätä.

Pysäköintiturvaan menee ja saan pajapäiviltä rahallisen korvauksen. Bonarit pysyy. Audin pajalle menee ja tarkistavat parhaillaan vaurioita. Kytät tuskin koskaan ajaa asiaa eteenpäin, ajaisivat kyllä jos olis 500 euron auto ja joku sossupummi, mutta mun tapauksessa tuskin kuuluu koskaan mitään. Sitten herääkin kysymys, vittuako siellä on edes kamerat jos kerran videokuvaa ei saa koskaan.

Pajapäivän rahallinen korvaus on kyllä yhtä tyhjän kanssa ~15€ päivä =)

Kyllä sinne heti soitin ja kyselin, niin vastasivat, että eivät näytä kuin vain poliisille ja kyttiä ei kiinnosta yhtään. Joten kamerat ovat täysin turhia.

Edistäisiköhän asiaa jos tuota selvityttäisi ilkivaltana, eikä normaalina parkkipaikkakolauksena? En tiedä oikeasti miten käsittelevät.. Onhan tuo oikeastikin sen kokoinen monttu ettei vahingossa saa aikaiseksi millään.

Mulla samanlainen homma, kolhittiin ja karkuun. Auto ei noin kallis kuin Mikellä, mutta vitutti rankasti.

Liitteet

• IMG_20160704_175521.webp
    IMG_20160704_175521.webp
    274,9 KB · Katsottu: 899
mä ainakin diggaisin Mikeä ja pakkotoistoa ihan saman verran senkin jälkeen. Varmaan kävijämäärätkin ampus piirun verran ylöspäinkin jälleen pakkiksella. Ei ihan joka jätkän lärvi ole iltalehdessä!:D

Mä joskus postasin tänne videon, jossa join 3l mehua nopeempaa kun Mehu-Janne, niin samana iltana video oli iltalehdessä. Eli ei se tosiaan kauheen kummosia urotöitä vaadi.

Kiitoksia Mike mahtavasta sisällöstä, jota jaksat tuottaa jatkuvasta kitinästä ja vittuilusta huolimatta :D Ja olihan muuten aivan helvetin tykki tuo uusin video!

Mike teetkö takaolkapäitä kuinka paljon, koska viimeisimmässä videossa sanoit Juusolle että hän voi tehä takaolkapäitä mutta sä et?
Ps. kiitos kaikesta materiaalisata mitä olet tuottanut

Joskus aikoinaan tuli oltua yksityisen puolen turvahommissa ja jokusen tallenteenkin olen läpi katsellut. Homma tosiaan menee niin että nauhoja ei saa ulkopuolisille näyttää koska kyseessä on henkilörekisteri. Omista liikkeistään on teoriassa nauhat mahdollista saada mutta ne ei tässä tapauksessa mitään auta. Mutta jos minä olisin töissä tuolla missä vahinko on käynyt ja joku tulisi paikanpäälle kysymään voinko katsoa nauhat läpi niin sen tekisin, jos teko näkyisi nauhalla niin ilmoittaisin Mikelle että näkyy tallenteessa. Mike voisi sitten vinkata poliisia että laittaa pyynnön nauhoista liikkeeseen.

Ne on sitä varten jos satut saamaan tekijän kiinni. Sit rupee poliisia kiinnostamaan et mikäs
Vitun hullu täällä tepastelee ja vapaana vielä

Back
Ylös Bottom