Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...with a twist of tuna?Cherry with a twist![]()
En muuten ole tänään ottanut yhtään, olen ehkä kyllästynyt alkoholiin kun sekä toissapäivänä että eilen join kolme kaljaa eikä ollut yhtään hauskaa edes.
Vahva ehkä.
Mikä se kerroin oli? Ennen peliä leikittelin hetken ajatuksella jos heittäisi tontun Islannin voitolle.Jos noi teidän vuosien aikana kulutetut lottorahat olisi kaikki lykänny Islannille, ois ainakin hetkellisesti hymyilyttänyt.
Novittu. Olisit huutanu sijoituksista.Ja vittu kuntit! Nalle käveli vittu vastaan vittu lentokentällä VITTU!!
Heitin yläfemmat.
No en heittäny mutta sanattomaks veti.
Ite laitoin vaan 20e...meinasin heittää huntin (ainakin ajatuksen tasolla). Kerroin oli joka paikassa 9 molemmin puolin. Betssonilla, jossa itse pelasin oli 9,5.Mikä se kerroin oli? Ennen peliä leikittelin hetken ajatuksella jos heittäisi tontun Islannin voitolle.
Vittu.Ite laitoin vaan 20e...meinasin heittää huntin (ainakin ajatuksen tasolla). Kerroin oli joka paikassa 9 molemmin puolin. Betssonilla, jossa itse pelasin oli 9,5.
Mahtaa tulla haarakiilasta jännittäväntuoksuinen nenäliina!Siis onko sulla irman rikoot?
Ei pystyny. Kun samalla viikolla näkee sekä Nallen että noin 1,5 joonaa kustantavan Azimutin lähietäisyydeltä, siinä puhekyky katoaa.Novittu. Olisit huutanu sijoituksista.