Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tästä tiskiltä vois pistää kunteille yhtet pienet camparit.
20160627_190440.webp

Tässä alkaa Islantia katsellessa muistelemaan jo vuoden 92 kisoja.
Kaikki on kuitenkin mahdollista.

E. Toivottavasti toi Roy ei tajuu laittaa Vardya kentälle...ei noi muut meinaan maaleja saa aikaseks

Viimeksi muokattu:
Päivän yhteislaulun aika:

In Hamburg fiel der erste Schuss,
zum Barrikadenkampf rief Spartakus.
Hamburgs Toten haben wir´s geschworen, euer Blut ging nicht umsonst verloren;
wir schwenken die Fahne, die rote, zum Gruß und folgen euch mutig: Jung-Spartakus!

Dreihundert hielten tapfre Wacht.
Es war der Feind in böser Übermacht.
Dreitausend ist es nicht gelungen, die kühne Schar blieb unbezwungen;
wir schwenken die Fahne, die rote, zum Gruß und folgen euch mutig: Jung-Spartakus!

Du schwarzweißrote Republik,
brich dir am roten Hamburg das Genick! Noch leben die alten Barrikaden,
noch sind die Gewehre nicht entladen;

Im Zuchthaus schmachtet voller Wut manch tapfres junges Rotgardistenblut.
Euch Brüdern haben wir´s geschworen:
noch ist die Freiheit nicht verloren.
Wir schwenken die Fahne, die rote, zum Gruß und folgen euch mutig: Jung-Spartakus!

Tälläkertaa olen onnellinen etten pistänyt veikkaukselle rahojani, eilinen islanti -englanti peli ois vaan tuottanut tappiota.

Viikko sitten meni 2 euroa hukkaan, elämä on kurjaa välillä.

Mulla on ollut vuodesta 2006 yks rivi lottoo, viikinkiä ja eurojaskaa kestona. Sillon tällön heitän huntin pelitilille niin siellä ne elää omaa elämäänsä. Oisko kaks kertaa tullut viis oikein lotosta kymmenen vuoden aikana.
Mutta kenoakin teen sillon tällön. Siitä oon saanut kolme kertaa 0,2k ja kerran 5k, Kymppitaso ja euron panos. Viiden kilon paukauksessa oli yks numero sivussa kahdestasadasta. Enemmän vitutti. Enkä sijoittanut sitäkään summaa, annoin faijalle tonnin, ostin ilmalämpöpumpun ja kaks iphonee. lol. Mutta ison viivan alla oon selkeesti plussalla mitä oon ikinä rahaa laittanut veikkaukselle.

Back
Ylös Bottom