Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Thanks, kyllä mä muotteja rikon, tai sanotaanko, en välitä niistä. Mun ilmeisesti pitäisi pelata golffia, ajaa farkkuvolvolla ja käydä lavatansseilla. Missää noista ei ole mitään vikaa, haluan sitä painottaa, mutta ne ovat muotteja jotka asetetaan normiksi ja siinä kun ostat lippiksen ja käännät sen väärinpäin, niin olet jotenkin heti muuttunut ihmisenä, vaikka se on vain vaatekappale.

Pääasia että tekee sitä mistä itse nauttii, vaikka se sit olisi se golfin pelaaminen. En ymmärrä, miksi pitäisi tavoitella sellaisten henkilöiden hyväksyntää, joiden mielipiteellä ei ole itselle merkitystä.

Sit jos mietittäis, että mä olisin tommoinen tuplamaisterin kuvaileva ihminen, niin mitä sitten? Olen työllistänyt itseni, saanut mukavan tulotason ja hyvin vapaat työajat ja ressittömän elämän. Enkö ole silloin edennyt juuri oikein ja mitä sitten vaikka olisi traumoja lapsuudesta, olisiko se parempi, ettei olisi traumoja ja hinkkaisin peruskaavalla 08-16 duunia ja ryyppäisin viikonloput. Eikö se ole kuitenkin kaikista tärkeintä, että yksilö saa elämästään miellyttävää tavalla tai toisella jos ei teot satuta muita? En ole muiden kustannuksella edennyt kuitenkaan.

13:40 eteenpäin.

...kun ostat lippiksen ja käännät sen väärinpäin, niin olet jotenkin heti muuttunut ihmisenä, vaikka se on vain vaatekappale.

Se lippisasia käsiteltiin muutama sivu takaisinpäin. Todettiin että kunhan lippa on käyrä, niin se on aikuisten vaate!

Toivottavasti siihen ei enää tarvitse palata.

Nimimerkillä Lippa Lakkeja löytyy!

Arvostan sitä että tässä kyselyketjussa jaksaa vastata myös niille negatiiviselle kirjoittajille vaikka ei kummempaa kysymystäkään olisi. Jos vielä vastaa kohteliaasti perustellen, niin aina vaan antaa paremman kuvan. :)

@OldtimePower Taitaapa kaveria itseään vaan vituttaa kun on tuhlannut suurimman osan elämästään akateemisiin tutkintoihin eikä nähtävästi ole hirveen pitkälle päässyt kun on aikaa tulla tänne pätemään ihmisille jotka ovat hieman enemmän menestyneitä?

@Mike Mites se joku viisas olikaan sanonut: "Aina on joku läski vinkumassa".

Teetpä mitä teet, mutta jos oot esillä niin aina joku vinkuu. Ja jos satut vielä menestymään urheilussa tai muuten vaan liiketoiminnassa niin sitten sitä vasta vingutaan.

Se on tätä nettiaikaa. Kukaan ei vingu face to face.

#livehaaste

En tiedä, mutta sen tiedän, että vaikea keksiä mitään säälittävämpää kuin tuplatutkinto. Ammattiopinnoissa sen vielä nielee, mutta akateemisella tasolla erittäin kiusallista yrittää katsoa vakavalla naamalla tuplamaistereita, joilla järjestäen on pätkätöitä ja kahden tonnin kuukausibrutto.
Ai että kahden tonnin kuukausibrutto? Kokeileppa OTM&KTM säälittävää tuplatutkintoa ja saada sillä kahden tonnin kuukausibrutto. Ainakaan itse en tule valmistuttuani kyseisestä akateemisesta "tuplatutkinnosta" ottamaan tollasta tarjousta millään tavalla tosissaan. Onneksi kahdella ammattitutkinnolla vissiin pärjää paremmin...:worship: Mutta eipä minua kyllä siltikään tarte yrittää vakavalla ilmeellä katella.

Hyvä et treenit sujuu ja voimat nousee. Mä joskus haluisin nähä sut livenä ja kattoo ootko niin kova tai kusipää mitä sun kirjotukset välil antaa ymmärtää. (En usko) ja millon teet allanin kaa lisää matksuu koska siinä aito mies kaduilta niinku itekki. Ni haluisin kuulla/tukee meikäläisii enemmän. Ja kaikkee hyvää. :)

PS. Älkää nyt pakkis kovikset hyökätkö kimppuu..esitin mikelle kysymyksen, en teille. Hahah mut ihanaa et puolustatte isäänne. Ja en pahalla kenellekkää tarkottanu.

Ai että kahden tonnin kuukausibrutto? Kokeileppa OTM&KTM säälittävää tuplatutkintoa ja saada sillä kahden tonnin kuukausibrutto. Ainakaan itse en tule valmistuttuani kyseisestä akateemisesta "tuplatutkinnosta" ottamaan tollasta tarjousta millään tavalla tosissaan. Onneksi kahdella ammattitutkinnolla vissiin pärjää paremmin...:worship: Mutta eipä minua kyllä siltikään tarte yrittää vakavalla ilmeellä katella.

Noin yleisellä tasolla vain sellainen huomio, että vaikka olisi 10 tutkintoa niin se työpaikka pitää silti itse hankkia herättämällä potentiaalisen työnantajan mielenkiinto. Monelle tulee opiskelujen jälkeen yllätyksenä se ettei tie työelämään ole kuitenkaan varma hyvilläkään papereilla. Moni on joutunut tinkimään paljonkin opiskeluaikaisista tavoitteistaan - hyviä työpaikkoja kun on paljon vähemmän kuin niiden kelpoisuusvaatimukset täyttäviä hakijoita. Opintojen puute toki sulkee pois monia mahdollisuuksia, mutta opinnot eivät sinänsä takaa kenellekään mitään.

Juuri näin. Opiskeluaikoina opitaan asioita hyvin pitkälti käsitetasolla (oma havaintoni siis), työelämässä päästään sitten syventymään ja oppimiskäyrä varsinkin alussa on jyrkästi noususuhdanteinen.

Mike, koska tulee forkkutreeni videoo? Haluais nähdä millä jipoilla noin kovat forkut oot saanut. Ja siihen liittyvä kyssäri, forkkuja isoilla painolla vai pienillä painoilla+hurja volyymi?

Back
Ylös Bottom