Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, siksipä ehkä se telttailu viehättää kun edellisestä kerrasta n.15 vuotta...
Olitko oikein itse kisaamassa?
Hmm... ahdistava arki. Kun oikein aloin pohtia, niin en tiedä onko ollut ahdistavaa arkea koska viimeksi. Muistaakseni joku 3 v sitten, kun painettiin meneen töiden lisäksi koulua ja siitä vielä salille, eli kotona kävin käytännössä vaan nukkumassa ma-to, sillon muistan että herättyä aamulla istuin vessassa ja pohdin että onko tässä mitään järkeä, kun väsyttää niin maan perkeleesti.
En muista onko sen jälkeen ollut moisia ajatuksia. Ei kai.
Vois olla kiva telttailla pitkästä aikaa, joskin epäilen että mukavuus on ohi ekan yön jälkeen ja seuraava yritys taas 10 vuoden päästä
Itsellä edessä festaritelttailua heinäkuussa. Odotan pelonsekaisella jännityksellä.

Jukolassa ollut leppoisa tunnelma.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016061921759034_ur.shtml
Onkohan Mursuke purrut ketään?
Joo kyllä mä olen päättänyt noin varmaan tuhat kertaa, aina kun maha kasvaa tietyn kipurajan yli :DPäätit? Sinä?
Ne on sangen käteviä. Niihin kun yhdistää jauhelihaa/riisiä tai kanaa niin saa nopeasti ja helposti suht järkevää syötävää.E. Ja jotenkin valaistuin kaupassa että nykyään on vaikka mitä hyviä pakastekasvissekoituksia...
Eivätkä maistu kun ostaa uusia, laadukkaampia sekoituksia eikä mitään hernemaissipaprikaa tai papukukkakaaliporkkanaa! Tuoreiden pilkkomiseen ja kypsentämiseen menee ihan helvetisti kauemmin. Ja jo siihen, että kaikki eri kasvikset etsii kaupasta kärryyn.Pakastekasviksissa on vaan se vika, että ne maistuu paskalta.
Tuoreitten valmistukseen menee kaks minuuttia kauemmin.