Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

best-photos-of-the-week-30.jpg

Muaah, saisko tänne telttaan kahvitarjoilun. Ja vähemmän mutaiset ja kuivat vaatteet. Ja kotisohvan. Suihkuki ois jees. Tai edes se kahvi :confused:

E:mua myös vähän pissattaa.

Ei just nyt. Se tulee sitte varmasti siinä tilanteessa ku bajamajat tursuilee yli muutenki.
Mutta oot sä aika sissi kun telttaan lähdit. Mä en voisi harkitakaan kuin hotellia tai ehkä luxustraileriin menisin myös... Ihan jo siksi, että aamukakat saa kakattua ja aamuseksit sekstattua ja pestyä mukavasti ja huolellisesti. Kriteerinä siis: vesiklosetti :D

En nukkunut paria kolmea tuntia pidempään, tulee väsyttävä päivä. :D

Joo.

Lähtökohtaisesti ei kiinnostais, mut haluun ranteesta mittaavan kapistuksen ku vanha Suunto sano sopimuksen irti.

Siks kyselin. Toisaalta myöskään päivän-kahden akunkesto ei aiheuta seksuaalista mielihyvää.
No joo, kyllähän noita rehellisyyden nimissä on itsekin tullut vilkuiltua, mutta on jäänytkin vaan vilkuiluksi, itse kun en ole muutenkaan aikoihin pitänyt enää kelloa ranteessa kuin koristeena juhlahumuissa.

Itsellä melkeinpä puolentoista viikon loma, kunhan yhden työvelvoitteen hoitaa. Sen jälkeen taisi olla kolme päivää hommia ja mitä todennäköisimmin heinäkuu lomaa. Elokuussa sitten uudet systeemit. Raskasta on.

Joo, täällähän sitä edelleen teltassa jöpötän ja odotan kotiinlähdönaikaa. Jotenki tää on lystimpää, kun ei sada ihan koko ajan.
Juu on tainnut sataa ja myrskytä, mutta mitä Yle Puheelta hommaa seurasin, niin positiivisena puolena pidettiin sen mukana tuomaa pimeyttä. Katsojille tosin vähän märkää hommaa.

Olitko oikein itse kisaamassa?

Ahdistaa alkava arki.
Hmm... ahdistava arki. Kun oikein aloin pohtia, niin en tiedä onko ollut ahdistavaa arkea koska viimeksi. Muistaakseni joku 3 v sitten, kun painettiin meneen töiden lisäksi koulua ja siitä vielä salille, eli kotona kävin käytännössä vaan nukkumassa ma-to, sillon muistan että herättyä aamulla istuin vessassa ja pohdin että onko tässä mitään järkeä, kun väsyttää niin maan perkeleesti.

En muista onko sen jälkeen ollut moisia ajatuksia. Ei kai.

Kai se on mentävä perunamaalle myllään. Tsekkaan jos vähän multais varsia.

Ei huvittanut yhtään mennä salille. Päätä särki, vitutti, ei huvittanut. Menin silti. Nyt enää päätä särkee, vituttaa, eikä huvita. Mutta reenattu: on.

Huomenna: Rooma.

Vois olla kiva telttailla pitkästä aikaa, joskin epäilen että mukavuus on ohi ekan yön jälkeen ja seuraava yritys taas 10 vuoden päästä

Telttailua viimeksi: armeijassa.

Ei huvittanut yhtään mennä salille. Päätä särki, vitutti, ei huvittanut. Menin silti. Nyt enää päätä särkee, vituttaa, eikä huvita. Mutta reenattu: on.

Huomenna: Rooma.

Telttailua viimeksi: armeijassa.
Samma här, siksipä ehkä se telttailu viehättää kun edellisestä kerrasta n.15 vuotta...

Back
Ylös Bottom