Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

90% kuormilla ollaan oltu jo jonkin aikaa vähän turhalla alueella lihaskasvun stimulointia ajatellen. Jossain 85% kohdalla on jo HTMU:t täysin rekrytoituna, sen jälkeen lisätensio tulee rate codingista eli kansankielellä hermotuksesta. Ja olet täysin väärässä siinä, että muka raskaammilla painoilla automaattisesti saataisiin parempaa lihaskasvua kuin hieman kevyemmillä. Kunhan tensio ylittää lihaksessa 50-60% maksimitensiosta, failureen vedetyt sarjat voivat stimuloida lihaskasvua yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin esim. 90 prosentilla tehdyt sarjat.
Totta, heitin luvut hieman hatusta, mutta pointti oli että pienemmällä kuormalla saa tehtyä työtä helpommin, mutta jos veivaa liian pienellä kuormalla niin työn määrä ei korreloi lihaskasvun kanssa.

Tämä taas on aivan täyttä paskaa. Ensinnäkin haukut minua teoreetikoksi, eli tyypiksi joka ei ole koskaan eläessään treenannut salilla tai käytännössä kasvattanut lihasta, vaan ainoastaan miettinyt asioita paperilla ja netissä. Olen 19 treenivuoteni aikana tehnyt molempia aika helvetisti, eli olen perehtynyt aika syvällisesti myös teoriaan ja sovellettuun teoriaan, mutta olen myös käytännössä soveltanut ja kokeillut asioita salilla sen 19 vuotta. Ja ero teoreetikoihin tulee siinä, että jos olen havainnut käytännössä jonkin asian menevän eri tavalla kuin sen teoriassa pitäisi mennä, hylkään teorian ja valitsen käytännössä toimivaksi havaitun tavan. Sinä tekisit kaiketi päinvastoin?
Voi teoreetikko myös pragmaattisesti iteroida, mutta pointti oli, että ymmärrät teoriaa, en tarkoittanut että pitäisit välttämättä teoriaa tärkeämpänä. Jos teoria ei päde oikeassa maailmassa niin on syytä muuttaa teoriaa, mutta tähän liittyy testaamisen ongelma.

Toisekseen, sinun mielestäsi on ilmeisesti parempi ajatella asioita fysiikan laskukaavoilla ja sitä kautta johtaa treeniohjelmia tms, ja on huono juttu kehitykselle jos arvostaa käytännön vahvoja näyttöjä enemmän kuin noita fysiikan laskukaavoja. Tajuatko itsekään, miten nurinkurista tuo on? Haluatko kasvattaa lihasta, vai esittää netissä tietäväsi, miten teoriassa kasvatetaan lihasta? Koska ajatusmallisi viittaa todella vahvasti jälkimmäiseen.
Mä haluan ymmärtää teoriaa käytännön "vahvojen" näyttöjen takana, koska korrelaatio ei tarkoita kausaliteettia ja korrelaatiokin usein jää merkityksettömäksi. Itse henkilökohtaisesti haluan kasvattaa lihasta, en mä sanoisi et tietäisin siitä kauheesti, mutta aihe kiinnostaa.

Timo Rauta pitää saada Allun ja Miken kaveriksi podcastiin ehdottomasti. Siinä jumalauta veri lentää ja rauta taipuu pelkästä ajatuksesta keskustelun lomassa.

ps. Tämä siis ihan hyvällä Timo Rautaa kohtaan, kaverilla on jumalauta paljon asiaa ja sanoo sen suoraan:rock:

Toi podcast kannattaisi varmaan tehdä sellaisessa kuulusteluhuoneen tyyppisessä paikassa, missä vain toiselle puolelle läpinäkyvä seinä erottaa Mike ja Timpan. Eihän sitä tiedä vaikka Timppa kiimassa rupeaisi Mikeä takomaan turpaan, että saisi infoa Hulkin olinpaikasta.

Lippa on käyrä!
Ja Jokisen Allanilla erittäin käyrä! Ottakaapas seuraavassa podcastissa puheeks. Käyrägate.

maxresdefault.webp

Mulla on sellainen juoksulippis, jonka joka kerta väännän käyräksi, mutta aina kotiin palattuani näytän elähtäneeltä räppäriltä. Tuollainen perinteinen paksumpi lippamateriaali on paras.

Toi podcast kannattaisi varmaan tehdä sellaisessa kuulusteluhuoneen tyyppisessä paikassa, missä vain toiselle puolelle läpinäkyvä seinä erottaa Mike ja Timpan. Eihän sitä tiedä vaikka Timppa kiimassa rupeaisi Mikeä takomaan turpaan, että saisi infoa Hulkin olinpaikasta.

Huh huh ku alko hekotuttamaan mielikuva Timpasta kuola valuen ärjymässä Mikelle et missä Hulkki samalla pitäen kurkusta kiinni. Toisella kädellä läpsii Allua, koska näkee tämän kynäniskana jolle pitää opettaa tapoja.

Huh huh ku alko hekotuttamaan mielikuva Timpasta kuola valuen ärjymässä Mikelle et missä Hulkki samalla pitäen kurkusta kiinni. Toisella kädellä läpsii Allua, koska näkee tämän kynäniskana jolle pitää opettaa tapoja.

Jotenkin näin se menee.

article-0-0D40736000000578-90_634x677.webp

Timosta on kyllä hyvä mielikuva. Rauhallinen mies :D Valehtelematta olen nähnyt tuon näköisen jätkän piritorilla välillä hengailemassa. Eli Hulkin hoodeilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vittu noi duudet sun muut vastaavat tiedä mistään lihasten kasvatuksesta yhtään mitään. Kunhan nyt hintinvikaisuuttaan tykkäävät väitellä täällä lihaksikkaiden miesten kanssa.

Hulkki on kyllä kiltti mies, kun jaksaa kertoa todellista faktaa täällä kaikenmailman inttäville hinteille.
Olen varmaan tämän jo ennenkin kertonut, mutta mun jo vuosia käyttämälläni kuntosalilla käy parikin tyyppiä, jotka ovat sitkeästi kyseenalaistaneet täällä just esim. Uttia ja Mika Nyyssölää. Ne pari hinttiä ei ole siellä salilla saanut mitään ikinä aikaiseksi, muuta kuin näyttävät aina vaan hintimmältä ja silti sitkeästi muka tiedetään paremmin, kuin miehet jotka ovat niittäneet mainetta keholavoilla. Et siellä ne hinkkaa vuodesta toiseen penkkiä sillä samalla ysikympillä muna katossa ja sen jälkeen tärkeänä ryystävät jotakin aamuspermapalkkariaan pukuhuoneessa.
Oot ihan hauska populisti, mut vastataan nyt kuitenkin. Hauskaahan tässä on et esim. mä oon treenannut nyt 3 kuukautta, kun aloitin pitkän tauon jälkeen, lihakset kaks kertaa läpi viikossa, voimatreenillä ja pumppitreenillä, toki failurea ja dropsetteja tulee paljon, mutta luulisin että esim. hulkkki pitäisi mun ohjelmaa tässä tilanteessa (mulle) hyvänä tapana. Oon myös saanut 10 kiloa lisää tässä ajassa (100 kg / 2m), rasvaprosentin juuri nousematta ja ilman steroideja. Tavoite ei ole kisalavat vaan lihaksikas kroppa, kohtuu pienillä rasvoilla. En hifistele, en oo käyttänyt edes palkkaria, kun oon ulkomailla ja täällä on aika huonosti proteiinijauhoja jne saatavilla.

Vuosia pois täältä ja helvetillinen paskanjauhanta jatkuu täällä. Seuraavaksi varmaan ihmetellään miksi bodareita pidetään tyhminä miken vahvistaessa stereotypioita ihmetellen syitä...

Vuosia pois täältä ja helvetillinen paskanjauhanta jatkuu täällä. Seuraavaksi varmaan ihmetellään miksi bodareita pidetään tyhminä miken vahvistaessa stereotypioita ihmetellen syitä...
Lupaava startti Herra Einstein. Ei lataa suuria odotuksia sun seuraaviin viesteihin.

Q&A

1. Käytätkö aurinkorasvaa, jos mitä?
2. Onko sinulla paljon luomia?
3. Pelkäätkö, mietitkö kuolemaa?
4. Paskapaperi päältä vai alta?
5. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
6. Lemppari hampurilaisateria?
7. Käytätkö julkisenpuolen terveydenhuoltoa?
8. Pelkäätkö punkkeja?
9. Syötkö maitohappobakteereja, mitä mieltä niistä?
10. Mitä teet paskomisen ohessa?
11. Pidätkö huolta kylmäketjun katkeamattomuudesta kantaessasi helposti pilaantuvia tuotteita kaupasta kotia?
12. Oletko herkkä, itkettääkö?

Q&A

1. Käytätkö aurinkorasvaa, jos mitä?
2. Onko sinulla paljon luomia?
3. Pelkäätkö, mietitkö kuolemaa?
4. Paskapaperi päältä vai alta?
5. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
6. Lemppari hampurilaisateria?
7. Käytätkö julkisenpuolen terveydenhuoltoa?
8. Pelkäätkö punkkeja?
9. Syötkö maitohappobakteereja, mitä mieltä niistä?
10. Mitä teet paskomisen ohessa?
11. Pidätkö huolta kylmäketjun katkeamattomuudesta kantaessasi helposti pilaantuvia tuotteita kaupasta kotia?
12. Oletko herkkä, itkettääkö?
1. Mitä sattuu jos pitää käyttää.
2. On luomia, ei mahottomasti.
3. En pelkää enkä mieti.
4. Päältä.
5. Ei laiteta, miksi ne muuten aina niin kysyy?
6. Double steakhouse.
7. Ei tartte juuri koskaan käydä, mutta kun käyn, niin yksisyisellä.
8. Ne vituttaa.
9. Syön välillä, ihan hyvä idea.
10. Sometan.
11. Liikun nopeaan jos on kylmää mukana.
12. Harvoin. Joissain asioissa olen herkkä.

Kenen noi muut kärryt tos alemmas kuvas on?
Pari muuta kaveria tuli messiin. Vasemmanpuoleisessa oli yli 600 pollee.

Back
Ylös Bottom