Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä myös lähinnä kuten videon, provinssia odotellessa, roktähdet

Minäpäs olin tänään ensimmäisellä mopotunnilla. Päällä oli pitkät ajohousut (mustat), pitkähihainen paita, ajotakki (musta), ajokypärä (musta), ajohanskat (mustat) ja ajokengät (mustat). Asfalttikenttä, minne paistoi arska suoraan. Onneksi sentään reipas vauhti toi tuulen vireen, (ainakin 7 km/h). Olin muuten aivan läpimärkä tuon kaksituntisen jälkeen.

Jumalauta. En ikinä enää muuta. Ainakaan ennen seuraavaa kertaa. Aivan vittusaatananperkeleen syvältä. Eilen saatiin melkein kaikki tavarat muutettua, mutta vanhassa kämpässä on ihan totaalikaaos. Jumalauta.

Jumalauta. En ikinä enää muuta. Ainakaan ennen seuraavaa kertaa. Aivan vittusaatananperkeleen syvältä. Eilen saatiin melkein kaikki tavarat muutettua, mutta vanhassa kämpässä on ihan totaalikaaos. Jumalauta.

Tähänastisen elämäni parhaan vastineen pennosille olen saanut muuttofirmalta. Vois muuttaa useamminkin.

Sillähän pääsee jo pitkälle, että on kunnon auto ja riittävästi kunnollisia muuttolaatikoita. Itse kantaminen on sen jälkeen minusta varsin pieni vaiva, jos on auto johon tavarat mahtuu ja ne on pakattu kunnolla. Rahalla on tullut sit ostettua syötävää ja juotavaa muuttoporukalle.

Onhan tavaroidenkin kanssa välillä toki pieniä epämukavuustekijöitä, kuten kaverin joku kymmenen istuttava, kokopuinen ruokapöytä, joka a) painoi ihan saatanasti ja b) ei mahtunut käytävistä ja ovista oikein mitenkään päin. Näissä voi käydä mielessä, että ronttaamisen ois voinut ulkoistaa jollekin.

Back
Ylös Bottom