Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla alkoi yllättäin menkat tänään, vaikka piti vasta joskus viiden päivän päästä :confused:
Mieki jo mietin et noinkoha alkaa mut kierto vasta puoles välis. Voi toki olla ovisturvotus vaikkei mulla näin vanhal iäl enää niitä ole ollut. Tai sit oon vaan syöny väärin tai oon vaan muuten vaan lihava

Eilinen peli oli paskaa. Oli. Saatana. Vieläkin vituttaa. Onneksi on edessä vapaa viikonloppu. Aion tehdä jotain mistä tulee parempi mieli. Hyviä tarjouksiakin jo saanut viikonlopun varalle :D

Eilinen peli oli paskaa. Oli. Saatana. Vieläkin vituttaa. Onneksi on edessä vapaa viikonloppu. Aion tehdä jotain mistä tulee parempi mieli. Hyviä tarjouksiakin jo saanut viikonlopun varalle :D
Käsittämättömästi käänty. Jaksoin katella melkein ekan puoliajan, ja sillon vaikutti kyllä Maksa-Altaan illalta.

Käsittämättömästi käänty. Jaksoin katella melkein ekan puoliajan, ja sillon vaikutti kyllä Maksa-Altaan illalta.

Se peli olisi pitänyt tappaa ekalla puoliajalla. Vähän jäi ehkä kaivelemaan Sevillan kolme käsivirhettä rankkarialueen sisällä ja niiden seurauksena tulleet tasan nolla rankkaria.
Tokan jakson salamatasoitus vaan näköjään oli sitten liikaa. Sen jälkeen peli kääntyi ihan täysin. Tuskaista katsottavaa oli jälkimmäinen 45min.

Oli kyllä erikoinen peli, vika maali taisi olla paitsio ja ainakin yksi rankku poolille jäi viheltämättä. Onneksi jaksoin katsoa koko matsin...

Oli kyllä erikoinen peli, vika maali taisi olla paitsio ja ainakin yksi rankku poolille jäi viheltämättä. Onneksi jaksoin katsoa koko matsin...
Oli kyllä juu, käsivirheitä (3-4) jäi tosiaan viheltämättä ja vähintään kulma olisi tullut antaa ainakin yhdestä kevyimmänkin tulkinnan mukaan. Oman tulkinnan mukaan se maali ei ollut paitsio, koska pallo kimposi Kokikselle Poolin pakista.

Jahahhah... pakkotoistopalloilua.. :)

Olen töissä, emmie ala tääl juttelee mut luen kyl :D

Röhnöttelin äsken nurmikolla ja joku (ihan maatiaissuomalainen) nainen tuli kysymään Oikein Selkeästi Artikuloiden: "Anteeksi, puhutko sinä suomea?"

En mielestäni vielä ole niin hirveästi ruskettunut mut kai se kesän tulo ja auringonpaiste on jo sen verran tehnyt tehtävänsä että tää alkaa taas... :p

Yliopistolle piti opastaa hänet.

Back
Ylös Bottom