Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Mie en oo ikuna ollu lihava... ;)Oon ollu jo kolme päivää lihava. Erikoista...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie en oo ikuna ollu lihava... ;)Oon ollu jo kolme päivää lihava. Erikoista...
Mulla alkoi yllättäin menkat tänään, vaikka piti vasta joskus viiden päivän päästäOon ollu jo kolme päivää lihava. Erikoista...

Mieki jo mietin et noinkoha alkaa mut kierto vasta puoles välis. Voi toki olla ovisturvotus vaikkei mulla näin vanhal iäl enää niitä ole ollut. Tai sit oon vaan syöny väärin tai oon vaan muuten vaan lihavaMulla alkoi yllättäin menkat tänään, vaikka piti vasta joskus viiden päivän päästä![]()
Onko vyötärö peräti 60cm nyt?Mieki jo mietin et noinkoha alkaa mut kierto vasta puoles välis. Voi toki olla ovisturvotus vaikkei mulla näin vanhal iäl enää niitä ole ollut. Tai sit oon vaan syöny väärin tai oon vaan muuten vaan lihava
:D;)Saattaa olla jopa traagilliset 63 cm :D mut pömpöttää tää kyl aika härskin näkösenä :p laittasin kuvan mutta jätkät traumatisoitus...Onko vyötärö peräti 60cm nyt?:D;)
Ota takaapäin niin vältytään traumoilta.Saattaa olla jopa traagilliset 63 cm :D mut pömpöttää tää kyl aika härskin näkösenä :p laittasin kuvan mutta jätkät traumatisoitus...
Amen.Ota takaapäin niin vältytään traumoilta.
Käsittämättömästi käänty. Jaksoin katella melkein ekan puoliajan, ja sillon vaikutti kyllä Maksa-Altaan illalta.Eilinen peli oli paskaa. Oli. Saatana. Vieläkin vituttaa. Onneksi on edessä vapaa viikonloppu. Aion tehdä jotain mistä tulee parempi mieli. Hyviä tarjouksiakin jo saanut viikonlopun varalle :D
Käsittämättömästi käänty. Jaksoin katella melkein ekan puoliajan, ja sillon vaikutti kyllä Maksa-Altaan illalta.
Oli kyllä juu, käsivirheitä (3-4) jäi tosiaan viheltämättä ja vähintään kulma olisi tullut antaa ainakin yhdestä kevyimmänkin tulkinnan mukaan. Oman tulkinnan mukaan se maali ei ollut paitsio, koska pallo kimposi Kokikselle Poolin pakista.Oli kyllä erikoinen peli, vika maali taisi olla paitsio ja ainakin yksi rankku poolille jäi viheltämättä. Onneksi jaksoin katsoa koko matsin...
Joo, olin aika hyvässä horroksessa siinä soffalla joten tuo meni ohi :DOman tulkinnan mukaan se maali ei ollut paitsio, koska pallo kimposi Kokikselle Poolin pakista.
En mäkään tosta satavarma ole, mutta siltä se omaan silmään näytti...Joo, olin aika hyvässä horroksessa siinä soffalla joten tuo meni ohi :D
Säähän voisit polkaista jonkun avauksen?Onpas täällä epäkiinnostavat keskustelunaiheet.
Odotellaan sitä kuvaa...Onpas täällä epäkiinnostavat keskustelunaiheet.