Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaamee nälkä. Miks töissä on aina nälkä? Kotona voi iha hyvin olla syömättä, ainaki jos on tekemistä. Nyt koskee jo päähän.

Onneks on rahka. Ja omppupomppu.

EI se kertonut että mistä kiikastaa, mutta kuulemma pitäisi esim. varpaiden liikkua itsenäisesti eikä koko roska yhtenä klönttinä.
Joo, kyllä tuo kuulostaa klassiselta Liianpienetsukkanauhaliivit -syndroomalta. Varmaan on tissitkin taas kasvanu lisää. Se vaikuttaa just tohon varpaiden kipristelyyn, varsinkin siinä lopussa...

Mun exällä oli klönttivarpaat. Itellä hanurinsoittovarpaat. Mun teorian mukaan johtuu harjoittelun määrästä. Ihmisillä yleensä sormetki toimii suhteellisen klönttinä. Peruskäytös ei välttis niin huomaa mut esim pianoo soitelles.

Ei kai tässä ketjussa nyt mitään huumoria koskaan.
Ei ikinä, minäkään en sitä koskaan viljele. Huumorintajuton olen vallan. Fooruminikkikin on kuivakka ;-)

Mut joo, miul on oikeesti ollut "kunnia" olla fysioterapeutin asiakkaana, joka näytti erinäisten liikkeitten tekotavat päin helvettiä
ja jonka "teknisesti puhtaat suoritukset" olivat pahimman luokan rautarunnaamista ja egopumppailua, ja joka oikeesti
suositteli palkkariksi olutta... Oon kuullu että sen firma ois ollu talousvaikeuksissa viimevuosina. Nöy wandö wai :-)

Eli varpailla pitäisä pystyä näppäilemään hanuria ?

Vissiin juokseminen onnistuisi paremmin jos on enempi paikat AUKI.

Mun exällä oli klönttivarpaat. Itellä hanurinsoittovarpaat. Mun teorian mukaan johtuu harjoittelun määrästä. Ihmisillä yleensä sormetki toimii suhteellisen klönttinä. Peruskäytös ei välttis niin huomaa mut esim pianoo soitelles.

Joo, lihashuoltokysymys. Edellisellä kerralla se aukoi vasenta kättä ja puisteli päätään, että kiva tällä varmaankin soittaa mitään (en soita kosketinsoittimia kylläkään). Mä nyt yritän pitää molemmat harallaan.

Vissiin juokseminen onnistuisi paremmin jos on enempi paikat AUKI.
Mistä varpaista me nyt puhuttiinkaan ?

Camelsfootforexceedinglyimportantarticle.jpg

Kamelinvarpahat onpi komeat kö ne o muhkeat ;)

Meninkin leijumaan Lahden upeilla trendienseuraamiskyvyllä Salmiakki-Vichy -keississä... MÄ EN SAATANA LÖYDÄ NIITÄ OMARMUNKKEJA MISTÄÄN!!!

Back
Ylös Bottom