Elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka päättyy aina kuolemaan.ei huvita, vieläkään
tämä täytyy olla kuolemaksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka päättyy aina kuolemaan.ei huvita, vieläkään
tämä täytyy olla kuolemaksi
Onko sukkanauhaliivit ollu liian pienet?Viime aikoina on käynyt todella huono avokado-onni. Hieroja sanoi jalkaani räpyläksi. Syyllinen kuulemma löytyy peilistä.
Mitä lounaaksi?Elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka päättyy aina kuolemaan.
Onko sukkanauhaliivit ollu liian pienet?
Joo, kyllä tuo kuulostaa klassiselta Liianpienetsukkanauhaliivit -syndroomalta. Varmaan on tissitkin taas kasvanu lisää. Se vaikuttaa just tohon varpaiden kipristelyyn, varsinkin siinä lopussa...EI se kertonut että mistä kiikastaa, mutta kuulemma pitäisi esim. varpaiden liikkua itsenäisesti eikä koko roska yhtenä klönttinä.
Eli varpailla pitäisä pystyä näppäilemään hanuria ?EI se kertonut että mistä kiikastaa, mutta kuulemma pitäisi esim. varpaiden liikkua itsenäisesti eikä koko roska yhtenä klönttinä.
Ei ikinä, minäkään en sitä koskaan viljele. Huumorintajuton olen vallan. Fooruminikkikin on kuivakka ;-)Ei kai tässä ketjussa nyt mitään huumoria koskaan.
Eli varpailla pitäisä pystyä näppäilemään hanuria ?
Mun exällä oli klönttivarpaat. Itellä hanurinsoittovarpaat. Mun teorian mukaan johtuu harjoittelun määrästä. Ihmisillä yleensä sormetki toimii suhteellisen klönttinä. Peruskäytös ei välttis niin huomaa mut esim pianoo soitelles.
@JP Fux mainittu off-topicissa....suositteli palkkariksi olutta...
Ja Juha Miedon sääret.Itellä hanurinsoittovarpaat..
Mistä varpaista me nyt puhuttiinkaan ?Vissiin juokseminen onnistuisi paremmin jos on enempi paikat AUKI.
Ni. Nyt on turkkiki ku juhamiedolla. NamJa Juha Miedon sääret.
#eihuono

Nami nami!!!!! :-)Ni. Nyt on turkkiki ku juhamiedolla. Nam![]()