Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä luovu, pitää sitä jotain armoa antaa itselleen. Jos olen oiken käsittänyt niin eikös sulla ole jo aika pitkä dietti takana. Ei sitä yksi keksi kaada, tai kaksi:)
Onhan sitä alkuvuodesta saakka tiristelty. Mutta rauhalliseen tahtiiin. Mulla on muutenkin aika toimiva tää systeemi itselle, kun on niin monta vuotta tehty joka kevät jo sama juttu. Ruuat kalorilaskuriin ja makrot nyt tulee helpolla oikeiksi, niitä ei tarvi edes syynätä. Joskus menee keksi ja joskus kaksikin. Ei oo ikinä siihen kaatunut.

Nytkin melkein kuukausi menty ilman kalorilaskuria ja taas otin sen käyttöön. Aikalailla ne äkkiä oppii mitä voit syödä ja paljonko.

Siitepölyskö on muuttanut asumaan minun nenään ja silmiin, ihanaa! No ei oo ees paha, kunhan ei hiplaa naamaansa ja nenäliinoja on saatavilla.

Päivää. Eilen oli niin vitun laiska jumppa, ettei mitään jakoa.
Johtui joko runsaasta auringossa oleskelusta tai viikonlopun liian vähäisestä oluen nauttimisesta.

Urheiluhierojalla käyty. Oli hyvät keskustelut. Puhuttiin treenaamisesta ja kisaamisesta.

Luulen että jatkuvasti enemmän kun koskaan. Mm leffoja ja pelejä niin helppo saada lähes olemattomalla riskillä että säästää nopeasti pitkän pennin :rolleyes:

Itseasiassa ainakin suomessa on vähentynyt, mutta suoratoistojen käyttäminen lisääntynyt joka ei ole tietenkään katsojalle laiton. Kyllä uskoisin että mm. spotify, netflix, steam vähentävät jonkin verran tuota warettamista.

E: Hohhoijaa tylsä päivä....

Suositteliko keskiolutta?
Hä? Miksi ihmeessä se ois niin tehnyt. En mie olutta juo kuin aniharvoin ja silloinkin (luontaisesti) gluteenitonta.
Joku huumoriheitto siulta varmaan, mutta ei miulla kyllä treenaamiseen ja kisaamisen alkoholi kuulu.

piirakan heitto naamaan huumoria, legendaarista...
Bill_Gates_and_a_cake.gif

olipas siinä #vauhtia ja #vaarallisia tilanteita

Back
Ylös Bottom