Mä poistaisin itteni niinkuin Vatanen. Hieno mies. Pitääkin kattoa taas joku päivä.
No hemmetti kyllähän sitä aina tekis mieli paukuttaa b-ryhmäläisellä mettään ja grillailla samalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä poistaisin itteni niinkuin Vatanen. Hieno mies. Pitääkin kattoa taas joku päivä.
Lähtis kantamaan vielä muutaman pihakiven. Laskettiin että enää reilut 600 jäljellä, eilen saatiin ylös reilu 1000. Kuka perkele on keksiny noin pientä tiiltä lyödä tonttiin?
No kun osaa noista pikkutiilistä olisi tarkoitus käyttää vielä tulevaisuudessa. Ja saattais mennä koko huusholli samassa läjässä...Eikö tuo sujuisi kätevästi räjähteillä?
No kun osaa noista pikkutiilistä olisi tarkoitus käyttää vielä tulevaisuudessa. Ja saattais mennä koko huusholli samassa läjässä...
Huomenta. Näin eilen citykanin!
Kovin on touhukas otus, pesäpaikka on sohvan alla ja reviiri ulottuu ikkunalaudalta kirjahyllyyn... Näköhavaintoja voi parhaiten tehdä iltahämärissä tai aikasin aamulla...Ensin valitetaan, että kuka on keksinyt käyttää noin pieniä tiiliä ja sitten aiotaan käyttää niitä itsekin? Ei ummarra :D
Varo, ettei tipu vallan puies jos surkastuupi oikein pahasti ;)Mä lähen uimaan.
Voi olla vesi kylmää ja piippeli surkastua.
Itsehän asensin viimekesänä omalle pihalle n. 8000 kiveä. Kahdelle kivekselle siinä oli hommaa.Lähtis kantamaan vielä muutaman pihakiven. Laskettiin että enää reilut 600 jäljellä, eilen saatiin ylös reilu 1000. Kuka perkele on keksiny noin pientä tiiltä lyödä tonttiin?
Siis huomattavasti pienempää määrää on tarkoitus käyttää esim. kukkapenkin rajaamiseen. Eipäs viisastella siellä :D
Hyi helvetti. Tämän jälkeen asun onnellisena kerrostalohelvetissäni :DItsehän asensin viime kesänä omalle pihalle n. 8000 kiveä. Kahdelle kivekselle siinä oli hommaa.
214.