Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähtis kantamaan vielä muutaman pihakiven. Laskettiin että enää reilut 600 jäljellä, eilen saatiin ylös reilu 1000. Kuka perkele on keksiny noin pientä tiiltä lyödä tonttiin?

Eikö tuo sujuisi kätevästi räjähteillä?

No kun osaa noista pikkutiilistä olisi tarkoitus käyttää vielä tulevaisuudessa. Ja saattais mennä koko huusholli samassa läjässä...

Ensin valitetaan, että kuka on keksinyt käyttää noin pieniä tiiliä ja sitten aiotaan käyttää niitä itsekin? Ei ummarra :D

hälssningas från lappo

image.webp

Tänään on hyvä päivä: löysin kaupasta suffelin vohveleita salmiakin ja pätkiksen makuisina- salmiakki ehdottomasti parempi!

Sitten pääsee ampumaan jousella- viime kerrasta onkin jo aikaa

Sitten se huonompi juttu, mä kävelen kuin ankka :D kroppa sanoo kohta sopimuksen irti.

Huomenta. Näin eilen citykanin!

Mulla asuu olkkarissa yks citykanin lapsi (pitkä tarina miten on sinne päätynyt) :) Kovin on touhukas otus, pesäpaikka on sohvan alla ja reviiri ulottuu ikkunalaudalta kirjahyllyyn... Näköhavaintoja voi parhaiten tehdä iltahämärissä tai aikasin aamulla...

Mä lähen uimaan.

Voi olla vesi kylmää ja piippeli surkastua.
Varo, ettei tipu vallan puies jos surkastuupi oikein pahasti ;)

Lähtis kantamaan vielä muutaman pihakiven. Laskettiin että enää reilut 600 jäljellä, eilen saatiin ylös reilu 1000. Kuka perkele on keksiny noin pientä tiiltä lyödä tonttiin?
Itsehän asensin viimekesänä omalle pihalle n. 8000 kiveä. Kahdelle kivekselle siinä oli hommaa.

Siis huomattavasti pienempää määrää on tarkoitus käyttää esim. kukkapenkin rajaamiseen. Eipäs viisastella siellä :D

Anteeksi?
Osa kannattaa myös ottaa talteen. Niillä on hyvä paiskoa viisastelijoita.

Tänään jos sais nää kesken olevat seinät valmiiks ni huomiselle ois vaan kaks pientä. Viikonloppuna sitten tapetointi... koko päivän oon paiskinu hommia vaik vapaa päivä :D onneks näissä hommis ei kukaan niuhota tauoista ;)

Back
Ylös Bottom