CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuomaan blogissa juttua tilannekatsauksesta koutsin luona.

tume01.webp

:offtopic:Saako muuten nimen haltija itse päättää, onko Tuomaan vai Tuomaksen, vai onko jompi kumpi näistä "enemmän oikein"? esim. Tuttavani Satu pitää mieluummin Sadusta kuin Satusta, niin onko Sadun/sadulta yms silloin virallinen puhuttelumuoto? o_O

:offtopic:Saako muuten nimen haltija itse päättää, onko Tuomaan vai Tuomaksen, vai onko jompi kumpi näistä "enemmän oikein"? esim. Tuttavani Satu pitää mieluummin Sadusta kuin Satusta, niin onko Sadun/sadulta yms silloin virallinen puhuttelumuoto? o_O

Sanotaan nyt heti että tämä kysymys ei haittaa minua (ihan vaan ettei taas joku suuttuisi), mutta ihmettelen aina kun vastaavia asioita kysellään kilpailijoiden ketjuissa. Itse googlettaisin, kun kerran internetissä olen kuitenkin :D.

Ja kyllä, me Tuomakset saamme päättää miten nimi taivutetaan.

Tumen blogissa juttua aiheesta..
Tumella on myös parin viikon kuluttua kisat.;)

" Urheiluun on aina liittynyt monenlaisia maneereja, eli toistuvia tapoja. Pikajuoksijoilla on järjestys miten jalat ravistellaan ja laitetaan telineisiin, pituushyppääjä askeltaa tietyt taka-askeleet ennen suoritusta yms. Aloin treenin ohessa miettimään omiani ja listasin niistä pari. Kehonrakennukseen liittyen myös itse kisasuoritus eli poseeraaminen sisältää paljon toistuvia maneereja, itsellä mm. sama joka monella muullakin, eli takareisien ja pakaroiden kokeilu takaposeissa. Tiistain ajatusvirta liikkeelle ja funtsailkaa mitä maneereja teidän harrastuksiin ja arkeen liittyy. "

Oli kyl kiva käydä pitkästä aikaa vetelee. Voimatreenit oon laiminlyöny täysin ihan syystä että a. keskittynyt bodailee b. paikat ei oireile, lähinnä kyynervarret c. unohdin et ovat jo nyt :)

Viime vuonna menin samaisiin kisoihin viikko em-kisoista ja voin kertoo et oli astetta tahmeempaa sillon. Mut suosittelen kyllä kaikille ketä leuanveto vähääkään kiinnostaa. Kokeilemaan rohkeesti ja antaahan kisatavoite aina lisämotivaatiota treeneihinki.

13087681_880738102052309_739214622824867076_n-300x300.jpg

Kovat on oikkarit!! Hyvä Tume, hiljaa hyvä tulee. Just tommosta old school no fansy pants -meininkiä dieettamisessa, arvostan.

Back
Ylös Bottom