Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta, seuraavaksi kun tuun käymään pohojommaalla, saat luvan toto-voittajan ominaisuudessa tarjota herkkutuopposen!
Seuraavassa jaksossa arvostellaan Vodka-merkkejä. Kolmatta jaksoa ei koskaan saatukaan...Nonni. Somersbyt järjestykseen:
1. Blackberry
2. Apple
3. Blueberry
4. Pear
Saattaa olla että nuo tiukat viinakset jää arvostelematta...eipysty.Seuraavassa jaksossa arvostellaan Vodka-merkkejä. Kolmatta jaksoa ei koskaan saatukaan...
Sit vaan vipit, jääkaappikuvia ja profiilikuvaksi joku tällainen söpö koiran pentuTuli sitten päivitettyä profiilini tietorikkaammaksi tiäällä Pakkotoistolla. Kiinnostaa varmaan kiviäkin ;)
No joo, ite vois taipua, kun ainoana vodkana kaapissa on Ruski Standard...5 tähteä.Saattaa olla että nuo tiukat viinakset jää arvostelematta...eipysty.
Jaa säkin vaikutat mansessa!Tuli sitten päivitettyä profiilini tietorikkaammaksi tiäällä Pakkotoistolla. Kiinnostaa varmaan kiviäkin ;)
Hmm.. kai sitä VIPeihin voisi joskus siirtyäkin, vuaan kahtellaan sitä ny vielä hetkisen ;) Jääkaappikuvat -mitä ne on? Profiilikuvaksi varmaan laittaisin ihan oman kuvani. Toisaalta katsehan miulla on kuin söpöllä koiranpennulla ;)Sit vaan vipit, jääkaappikuvia ja profiilikuvaksi joku tällainen söpö koiran pentu
Kyä hyvinnii juup!Jaa säkin vaikutat mansessa!

Hitto, onnea molemmista! Jos lähret johkin, tarjoon retbullinNoni skidi sai nimen. Olin niin seko että painoin naimisiin samalla rahalla.

Oliko vieraille yllätys? Eihän vaimo painostanut?Noni skidi sai nimen. Olin niin seko että painoin naimisiin samalla rahalla.
Noni skidi sai nimen. Olin niin seko että painoin naimisiin samalla rahalla.

Hitto, onnea molemmista! Jos lähret johkin, tarjoon retbullin![]()
Oliko vieraille yllätys? Eihän vaimo painostanut?
He! En oikein osaa määritellä, totean vain että sait sentään siittää vapaudessa :DTänks :D ei me tänään taideta lähtee mihkään, vietetään perhevappua kotosalla.
Juu oli yllätys kaikille. En tiiä oliko yllättävää. Määrittele painostaminen :D
Onnea kuule kovasti Siulle ja Teille kummastakin!!! ;)Noni skidi sai nimen. Olin niin seko että painoin naimisiin samalla rahalla.