Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkoitetaanko pikkurillillä nyt kikkeliä? Ei kuulosta kovin Porilaiselta hommalta nyt.
Ei kikkeli voi olla samalla pystyssä, ei riittäisi katsos veri päähän. No joo, lisäsin vähän testosteronia lisäämällä skumpan sekaan Giniä. Sopi aikasta hyvin ja nyt on sopivan jäykkää...ei kikkeli, vaan juoma. Seuraavaksi kyllä olutta, ettei vallan mitkään estrogeenin perkeleet kasvata sellaisia botox-huulia.

Ei kikkeli voi olla samalla pystyssä, ei riittäisi katsos veri päähän. No joo, lisäsin vähän testosteronia lisäämällä skumpan sekaan Giniä. Sopi aikasta hyvin ja nyt on sopivan jäykkää...ei kikkeli, vaan juoma. Seuraavaksi kyllä olutta, ettei vallan mitkään estrogeenin perkeleet kasvata sellaisia botox-huulia.
Botox-huulet kuulostaa aika pervolta, miten mahtaa puhuminen ja syöminen sujua ;)

Cava aukesi. Tarjosin miehellekin, oli mielestään pahaa mutta eiköhän pari lasillista silti siihenkin aukea...
E. Mitä hemmettiä kirjoitan, siis uppoa!
Meillä on Faustino Extra Secoo...itse en yleensä kuohareista tai valkoisista lämpee, mutta tää on ihan hyvää. Eritoten ginin kera ;)

Meillä on Faustino Extra Secoo...itse en yleensä kuohareista tai valkoisista lämpee, mutta tää on ihan hyvää. Eritoten ginin kera ;)
Tämmönen täällä
image.webp

Mä olen juonut simaa sellaset 1,5 litraa, saatan olla pienoisessa sokerihumalassa, varsinkin kun tuli nautittua "muutama" munkki siihen päälle...

Back
Ylös Bottom