Tarkoitetaanko pikkurillillä nyt kikkeliä? Ei kuulosta kovin Porilaiselta hommalta nyt.Tentit meni hyvin, Pihvi on syöty. Nyt tosi heterosti skumppalasin kanssa lätkää katsellen...pikkurilli pystyssä af koors.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitetaanko pikkurillillä nyt kikkeliä? Ei kuulosta kovin Porilaiselta hommalta nyt.Tentit meni hyvin, Pihvi on syöty. Nyt tosi heterosti skumppalasin kanssa lätkää katsellen...pikkurilli pystyssä af koors.
Ei kikkeli voi olla samalla pystyssä, ei riittäisi katsos veri päähän. No joo, lisäsin vähän testosteronia lisäämällä skumpan sekaan Giniä. Sopi aikasta hyvin ja nyt on sopivan jäykkää...ei kikkeli, vaan juoma. Seuraavaksi kyllä olutta, ettei vallan mitkään estrogeenin perkeleet kasvata sellaisia botox-huulia.Tarkoitetaanko pikkurillillä nyt kikkeliä? Ei kuulosta kovin Porilaiselta hommalta nyt.
Botox-huulet kuulostaa aika pervolta, miten mahtaa puhuminen ja syöminen sujua ;)Ei kikkeli voi olla samalla pystyssä, ei riittäisi katsos veri päähän. No joo, lisäsin vähän testosteronia lisäämällä skumpan sekaan Giniä. Sopi aikasta hyvin ja nyt on sopivan jäykkää...ei kikkeli, vaan juoma. Seuraavaksi kyllä olutta, ettei vallan mitkään estrogeenin perkeleet kasvata sellaisia botox-huulia.

Puhtaasti syömällä toi olis aika paljon8100 kcal tänään, ei oo paljon enään vajaa![]()

No juu, mutta oispa aina jotain leivän päälle..zaka boom.Botox-huulet kuulostaa aika pervolta, miten mahtaa puhuminen ja syöminen sujua ;)
Meillä on Faustino Extra Secoo...itse en yleensä kuohareista tai valkoisista lämpee, mutta tää on ihan hyvää. Eritoten ginin kera ;)Cava aukesi. Tarjosin miehellekin, oli mielestään pahaa mutta eiköhän pari lasillista silti siihenkin aukea...
E. Mitä hemmettiä kirjoitan, siis uppoa!
Tämmönen täälläMeillä on Faustino Extra Secoo...itse en yleensä kuohareista tai valkoisista lämpee, mutta tää on ihan hyvää. Eritoten ginin kera ;)
Ei sano mitään, kun en ymmärrä noitten päälle, mut jos on extra kuivaa, niin lienee ok.Tämmönen täällä katso liitettä 136081
Oliko oikeeta vai alkoholitonta ?Mä olen juonut simaa sellaset 1,5 litraa, saatan olla pienoisessa sokerihumalassa, varsinkin kun tuli nautittua "muutama" munkki siihen päälle...
-titsMitäs tänne?
Ihan itse tehtyä simaa, ei nuo kaupan uppoa...Oliko oikeeta vai alkoholitonta ?
Se tekee simatkin itse!Ihan itse tehtyä simaa, ei nuo kaupan uppoa...

Oletko sinä siis alkanut juomaan ihan oikeaa kaljaa eikä mitään Garagea? :D-tits
-money
-big dicks
-bikes
-beer
-hairy asses(missfitless onely)
Muistaako joku oliko muuta?
Niin, mut ei varmaan oikeeta,eli prosentein varustettua, jos uunissakin kerran donitsi.Ihan itse tehtyä simaa, ei nuo kaupan uppoa...
Ei pelkoa, tyttöjen juomia taitaa vedellä.Oletko sinä siis alkanut juomaan ihan oikeaa kaljaa eikä mitään Garagea? :D
Negative.Oletko sinä siis alkanut juomaan ihan oikeaa kaljaa eikä mitään Garagea? :D