Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen nyt herännyt

muistaako paikkakunnan kuntit että aukesiko aikaisin aamukahvila kahteksalta

no, täytyy käytä katsomassa, vapaa-aikaa: on

ja HerrExtriimille terveisiä että ohitat hyvin pian heikoimman vuositulokseni, joka on n.900km

siihen nähden mielestäni 25,8km Huhtikuussa! on ihan hyvä saavutus
Kyllä tuo tosta meikälläkin tasaantuu...alkuvillitystä aina moinen. Toisaalta, kohta saa alkaa kulkemaan työmatkat ja -reissutkin mopedilla, niin tulee väkisin kilsoja vaikka hupiajelut jäis vähemmälle.

Mopokuumetta ei ole vielä. Tosin pahalta se tuintuis salkkuun kajota muutenkin punaisina aikoina, joten kai se kuume ei halua edes pongahtaa esille.

Polkeminen on kuitenkin kivaa. Siinä on vain ongelmana riittävä ravinnon saanti.

Mopokuumetta ei ole vielä. Tosin pahalta se tuintuis salkkuun kajota muutenkin punaisina aikoina, joten kai se kuume ei halua edes pongahtaa esille.

Polkeminen on kuitenkin kivaa. Siinä on vain ongelmana riittävä ravinnon saanti.
Kyllä polkeminen kivaa on. Pyöräilystä en niin perusta.

Hallelujaa, mies lähti lasten kanssa kaupungille ja vapputorille ja minä olen kaksin kissan kanssa kotona ja kissakin on hiljaa!

Mutta. Olen niin väsynyt että kunhan saan tämän proteiinipatukan syötyä, pakko mennä vähän piikkimatolle torkkumaan ja sitten tehdä rästissä olevat kotityöt, eli taas no fun, mutta onpahan sentään hiljaista.

Ja sitten salille.

Olipas se humala. Tai vieläkin kännissä:D meni niinku römssöössä

Edit yli puol pulloa tota viskiä...hell yeah. Nyt jotain sapuskaa naamaan.

Hallelujaa, mies lähti lasten kanssa kaupungille ja vapputorille ja minä olen kaksin kissan kanssa kotona ja kissakin on hiljaa!

Mutta. Olen niin väsynyt että kunhan saan tämän proteiinipatukan syötyä, pakko mennä vähän piikkimatolle torkkumaan ja sitten tehdä rästissä olevat kotityöt, eli taas no fun, mutta onpahan sentään hiljaista.

Ja sitten salille.
Onks teidänkin kissa semmonen mölytoosa? Toi mun on ja snadisti sieppaa takaraivossa välillä ku kaikkeen pitää mankua jotain :confused:

Ja sitten salille.
Minä ajattelin tässä eilisestä 5 alkoholiannoksen illasta lenkin avulla toivuttuani käydä tekemässä pari tenttiä. Son muuten kiva, kun voi tehdä sähköisesti kun itelle sopii. Mitä muuta sitä nyt vappuaattona tekisi.

Back
Ylös Bottom