Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin koittaa kiskasta 10 000 kcal lauantaina. Vähän jo varasin evästä sillä silmällä, mutta niistä tulikin jo 7500 kcal . Tosin, en tiedä uppooko kaksi pussia sipsiä, joten saattaa olla että ne pitää korvata B&J:llä.

Kylkeen sit vaan siipiä ja ristikoita. + omar-munkkeja pitäis vielä löytää.

Jaajaa. Huomenna ois perjantai, eli munkkipäivä. Saatan hakea parit Omarit lähikaupasta ja istua maitopurkin kanssa sohvalla ilakoimassa. Sitten menen vappuna käymään kotona ja kysäisen äiteeltä, että ei mittää munkkihommia ois. Koska sitten asiasta innostuu isä ja silloin on munkkien parempi olla jo rasvakattilassa pörisemässä.
No juuri noin, onko Omarit jo testattu? Onko niitä pakastealtaassa vai mistä saan niitä lauantaille?

Rivarikommuunissa, taloyhtiö u know :D naapurit on lähinnä eläkeläisiä ni niillä ei oo ymmärrystä huttupäisille melkein nuorille jotka yrittää selvitä yhtä aikaa töistä, opiskeluista, reeneistä ja kotielämästä... (Seliseli. Oikeesti huttupäisyyteni johtuu vain... öö.... huttupäisyydestäni...)
Mä en oo tienny että asukkailla on missään perustaloyhtiöissä mitää mainitsemiasi velvollisuuksia missään. Siks vähä ihmettelin.

E. Missään. Missään. Missään. Missään. Niin.

Ainoastaan ne näkyvissä olleet on lähteny. Kukaan ei o käyny tonkimassa niitä haudattuja. Seuraavan kauppareissun jälkeen ajattelin piipahtaa tuolla kauempana kattelemassa onko tapahtunu jotain ja tehdä täydennystä.
Ok, tod näk varekset asialla.

Mä en oo tienny että asukkailla on missään perustaloyhtiöissä mitää mainitsemiasi velvollisuuksia missään. Siks vähä ihmettelin.

E. Missään. Missään. Missään. Missään. Niin.
No jaa, kyllä tosta talkkarivuorosta voi "irtisanoutuakin" jos haluaa. Kyllä mie noita hommia silloin tällöin voin tehä, kohan vaan muistasin. Nyt en muistanu.

Gvb0t5h.gif

#mursuke #flunssa #kärsimys

Mistä löysit mun kuvan! Ja olotilakin ihan vastaa...

Kävin hakemassa uuden passin är-kioskilta.

Onpa muuten apinan näköinen kaveri siinä kuvassa.

Huomenna saa munkkia!

Back
Ylös Bottom