Käsi ylös jotka _ei_ ole ottaneet kuvaa perseestään tänään
Ennole! Minulla on rimpulareidet ja fläsä maha. Parempi ku ei ota mitään todistusaineistoa näistä.
Pitäis hakea matot pihalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsi ylös jotka _ei_ ole ottaneet kuvaa perseestään tänään

Mä en ole perseestä, koska tänään ovat tightit thigssit mielessä :DKäsi ylös jotka _ei_ ole ottaneet kuvaa perseestään tänään
No ootsä kylkä vähä perseestä... (no et oo, mut oli pakko). Miks sää imuroit tightsit?Mä en ole perseestä, koska tänään ovat tightit thigssit mielessä :D
Ei sitä tiedä vaikka olisivat yrittäneet tarjotakin. En ole ollut tässä kotosalla vahtimassa.Tarjosiko samalla kaakaon?
No taidan mä kyllä ollakin...No ootsä kylkä vähä perseestä... (no et oo, mut oli pakko). Miks sää imuroit tightsit?
Joo, kotia päikkäreille. Hörhö olo. Toivottavasti selviin kotia

210?Tunteepas ittesä huomattavasi fiksummaks ku oli tullu sähköpostia, että OTR tentin arvosana nousee.
Eilen oli pitkästä aikaa mukavaa salilla. Veto kulki hyvin! Ois saanu varmaa olla 10kg lisää painoa kolmosis :D
135 :(210?
vappuna ois seuraava, silloin on oo kotona joten piti ruinata naapuri tekemään se. Huomen pitäs yrittää muistaa tehä muut talkkarivuorohommat. Voi kakka.Rivarikommuunissa, taloyhtiö u know :D naapurit on lähinnä eläkeläisiä ni niillä ei oo ymmärrystä huttupäisille melkein nuorille jotka yrittää selvitä yhtä aikaa töistä, opiskeluista, reeneistä ja kotielämästä... (Seliseli. Oikeesti huttupäisyyteni johtuu vain... öö.... huttupäisyydestäni...)Missähä kommuunissa se MissFatless asuu
Uugh, minulla on vieläki flunssa! Jo varmaan toista tai kolmatta päivää, hirveä kärsimys. Eikä oo ees niin paha, että kotia vois jäädä nuokkumaan, sali vaan pakko jättää välistä. Protestoin!
Mitähelvettiä, nyt jo?Ufot ovat vieneet minun perunat omenapuusta.