Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan! :) Herätyskello on käynyt ihan tarpeettomaksi. Tuo koko ajan lisääntyvä valo herättää joka aamu ennen seiskaa. :)

Oy Suomi Ab ja sen viisaiden johtajien loistavat uudistukset.. Olen tässä miettinyt, että onko mun käsityskyvyssä jotain vikaa, kun en vaan ymmärrä vai voiko nuo päättäjät olla noin kujalla? Kieltämättä hyvin vois muuttaa pois, ei jää ikävä, mut mihin sitä lähtis. Eurooppa ei jostain kumman syystä houkuttele.. Ehkä Islanti tai Australiaan vahaamaan surffilautoja..

Jenkkeihin laittomaksi siirtolaiseks muahhahahhaa, pistetään homma kiertoon.
Ja eiks sinne kerran vuodessa tuu yks-kaks hakemusta ihan täältä Pohjoismaistakin, jotka vetoaa ihmisoikeusrikkomuksiin :D
Mut hyi, politiikkaa. Siitä ja fitneksen ajattelusta rupee aina savu nousee korvista. Mieluummin puhuu paskasta. Aamukakkaa odotan vielä.

Vittu sentään...meinasin avautua tässä Suomen ongelmista, vammaisista ideologioista ja nykymaailman menosta, mutta taidan jättää väliin.

Konsensus: meillä on vitullinen ongelma
Oikeisto: Yritysten kulut alas, niin palkataa lisää väkeä (vitut palkkaa)
Vasemmisto: Tukia ei saa leikata, en pysy hengissä (ei ole rahaa uuteen Galaxy S7:aan), leikatkaa rikkailta
Oikeista: Eipäs
Vasemmisto: Juupas
...

edit. Sen verran vielä, että näiden innovaatiokiihdyttämöjen sijaan valtio voisi pyrkiä kehittämään lottovoittajakiihdyttämöjä, josta agentit kävisivät ulkomailla lottoamassa ja valtio saisi massit.

Siis miten vtussa postinjakelu liittyy ruohonleikkaamiseen?! Is this shit for real?

Eikö 1.4. menny jo?

Vittu sentään...meinasin avautua tässä Suomen ongelmista, vammaisista ideologioista ja nykymaailman menosta, mutta taidan jättää väliin.

Konsensus: meillä on vitullinen ongelma
Oikeisto: Yritysten kulut alas, niin palkataa lisää väkeä (vitut palkkaa)
Vasemmisto: Tukia ei saa leikata, en pysy hengissä (ei ole rahaa uuteen Galaxy S7:aan), leikatkaa rikkailta
Oikeista: Eipäs
Vasemmisto: Juupas
...

edit. Sen verran vielä, että näiden innovaatiokiihdyttämöjen sijaan valtio voisi pyrkiä kehittämään lottovoittajakiihdyttämöjä, josta agentit kävisivät ulkomailla lottoamassa ja valtio saisi massit.
Kuva kertoo taas kerran enemmän kuin tuhat sanaa.
innovaatioetujh230815_820_uu.jpg

Ai nii eiku tää oli tätä alustataloutta tää Postin juttu. Mä haluun et joku tulee liitolta tekee mulle pakkotoistoja, joten tilaanpa tyypin online. Wot?

Back
Ylös Bottom