Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

TAI, voit vaan tarpeen mukaan vaihtaa referenssipistettä. Esim. allekirjoittanut 81,6 aaamulla.

Se on melkeinpä pakko nyt. Mä luulen, että mulla paino jatkaa nousua ja @TJJ kevenee taas entisestään.

Ilman paitaa kuvaa ei voi laittaa, koska se olisi vähän liikaa herkille ihmisille.
Mutta näkeehän sen jo tästä kuvasta, että läski mikä läski.
läski.webp

Tekniikka on ihmeellistä. Kotisohvalla voi seurata reaaliajassa kokousta Rysselissä, ja käännöskin tulee suomeksi.

Tänään on kyllä mennyt kaikki asiat niin vitun vahvasti, että ainoa vaihtoehto seuraavaksi askeleeksi on ruokamyrkytys tuosta vanhentuneesta marinointikastikkeesta. Jäämme odottamaan innolla.

Eilen oli upeen ylirasittunu olo. Tänään jo onneks normi olo. Pitännee varmaan opetella reenaamaan kevyesti, hyi vttu..

Väsyttää ja haluan kaikkea hyvää. Onneksi kassista löytyi patukka, mutten hyvyydestä tiedä kun on sokeriton riisisuklaa kyseessä... Ja kahvia paljon...!

Mä en onneks tiiä mistään vaiheista mitään. Paitsi tosta siivousvaiheesta, se on noin kerran viikossa isommin ja kerran viikossa pienemmin. Ja oon ainoo kuka meillä ei sotke.

Mut stadi on mun hima ja valitettavasti sieltä ehkä urkenee töitäkin sitten valmistuessa herkemmin :rolleyes:

Back
Ylös Bottom