Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumpi on parempi tavoite, voima vai tiukkuus?
Riippuu tavoitteesta ja minkä tiukkuus? Värkin? Voimavärkki vai tiukka värkki? Tiukka voi olla kivuliaampi omistajalleen. Woto_Onevömind:cool::D

Öö mua snadisti ottaa päähän: Rainbown tonnikalapurkki lupaa 140g tonnikalaa, eli silloin kun neste on poistettu. Määrä ois mulle just passeli kun mää haluun 130g ja kissalle on sopiva setti se ylimääräinen 10g. Nyt perkele on yhä useemmassa purkissa ollu tyyliin tasan 130g! Pieni ärsyttävä asia. Aion totally tehä videon punnittelusta ja niiiiin lähetän sen ko puljuun. Oikeesti mun naama ei hajoo siihen, että iskis katabolia sen 10g:n takia vaan periaatteesta näin kuluttajana.

Riippuu tavoitteesta ja minkä tiukkuus? Värkin? Voimavärkki vai tiukka värkki? Tiukka voi olla kivuliaampi omistajalleen. Woto_Onevömind:cool::D

Öö mua snadisti ottaa päähän: Rainbown tonnikalapurkki lupaa 140g tonnikalaa, eli silloin kun neste on poistettu. Määrä ois mulle just passeli kun mää haluun 130g ja kissalle on sopiva setti se ylimääräinen 10g. Nyt perkele on yhä useemmassa purkissa ollu tyyliin tasan 130g! Pieni ärsyttävä asia. Aion totally tehä videon punnittelusta ja niiiiin lähetän sen ko puljuun. Oikeesti mun naama ei hajoo siihen, että iskis katabolia sen 10g:n takia vaan periaatteesta näin kuluttajana.
brmyhv.jpg

Treeni: zek
Loppuilta: syödään ja laiskotellaan.

Sieltähän se tuliki :D @Mopsy80

Ja siis sori mun 10g -nillitykseni mut en stna rupee ostamaan katille mitään jukoliste kalliita elukkakaupan tunia kun tuosta sais sen samalla hö. Näin o.

Kaivoin kotipuolessa käydessä varastosta veljen vanhan CR 250:n ja kokeilin saiskos sen vielä tulille. Pyörä oli seissyt jotain 7-10 vuotta käyttämättä. Bensahana auki, reilu kallistus vasemmalle kyljelle kymmeneksi sekunniksi, pyörä pystyyn ja ryyppy päälle.

Viidennellä polkaisulla räsähti käymään, niillä ikivanhoilla bensoilla :worship:

Taidan painaa enemmän kuin TJJ ja MTM. Mutta sain tämän ruhon vedettyä yhden leuan verran ylös! Enempää en edes yrittänyt. Hiphiphurraa. Alkaahan tämä taas rullata.

Minkähän takia vitnesspyllyt ei ikinä hikoile tai punastu ku ne jumppaa? Ja ne on aina niin hyvän näkösinä salilla. Tulee kauhia alemmuuskompleksi, kun itsellä on hiukset ku Ojalan uunin luuta ja naama on punanen ku pieni sikapossu. Buu.

Taidan painaa enemmän kuin TJJ ja MTM. Mutta sain tämän ruhon vedettyä yhden leuan verran ylös! Enempää en edes yrittänyt. Hiphiphurraa. Alkaahan tämä taas rullata.

Minkähän takia vitnesspyllyt ei ikinä hikoile tai punastu ku ne jumppaa? Ja ne on aina niin hyvän näkösinä salilla. Tulee kauhia alemmuuskompleksi, kun itsellä on hiukset ku Ojalan uunin luuta ja naama on punanen ku pieni sikapossu. Buu.
Koska ne on robotteja?

Back
Ylös Bottom