Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koskas niitä mustikoita saa lisää? Alkaa pakastin tyhjentyä.

Koskas niitä mustikoita saa lisää? Alkaa pakastin tyhjentyä.

Jos et kaupasta halua hakea, niin kyllähän sitä tuonne heinäkuun lopulle saa odotella, että kunnolla pääsee keräämään.

mites muilla kunteilla tuntuu työmotivaatiota olevan: nyt

asteikolla 0/5 - 5/5

mites muilla kunteilla tuntuu työmotivaatiota olevan: nyt

asteikolla 0/5 - 5/5

Näin maanantaina se yleensä on korkeintaan 0,5/5. Niin myös tänään.

Onneksi oli sentään varsin hyvä viikonloppu. Se auttaa selviytymään maanantaista.
@Joxuz on vähän perverssi, kun tykkää maanantaista.

Maanantaita kohtaan 5/5. Työntekoa kohtaan kieltämäti vähän vähempi nyt. Paperihommia tämä päivä. Ei paskantamista siis. Paitsi pakolliset.

Viimeksi muokattu:
Jotain hyvää tässä maanantaissa.
Saksan paketti saapui:
mate.webp

4/5
Pitäis opetella hitsaamaan. Olen kyllä klimppejä osannut räkiä koneella mutta nyt pitäis saada pitävää saumaa tehtyä. Harrastemielessä.
Koittanut myös itse reenailla sillointällöin puikolla räkiä. Paha vaan, kun soiton päässä on kunnon sauma, niin ei oikein ole motivatsuunia alkaa säheltään.

Kauanko tuosta imeskelee?

Kyllähän tuo satsi aika kauan kestää. Mä juon tuota aika paljon, mutta silti veikkaisin, että joskus 5-7kk:n päästä joutuu lisää tilaamaan.

edit:
nuo on siis kaikki kilon paketteja.

Koittanut myös itse reenailla sillointällöin puikolla räkiä. Paha vaan, kun soiton päässä on kunnon sauma, niin ei oikein ole motivatsuunia alkaa säheltään.

Siistin sauman saa silleen et pistää muutamasta paikasta rää'llä kiinni ja vetää kovan liimamassan tuubista päälle!

Kai se on tänään lähdettävä ostamaan rautaa. Itsellä kun on tuossa vähän tuollaisia ylimääräisiä painopakkoja, niin ajattelin tehdä 400kg ylätaljan. Riittääköhän se.

Mitäs tämä nyt on. Työt alkaa vasta 10 min kuluttua eikä oo edes nälkä, kuinka tämä kaikki aika pitäis kuluttaa. Söin mä sentään vähän makkaraa huvin vuoksi.

Back
Ylös Bottom