Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koskas niitä mustikoita saa lisää? Alkaa pakastin tyhjentyä.
mites muilla kunteilla tuntuu työmotivaatiota olevan: nyt
asteikolla 0/5 - 5/5
Mulla taas on huoli, että kerkeen kaikki marjat ahmia. Tuli vähän poimittua reilusti.Koskas niitä mustikoita saa lisää? Alkaa pakastin tyhjentyä.
viis kautta viismites muilla kunteilla tuntuu työmotivaatiota olevan: nyt
asteikolla 0/5 - 5/5
mites muilla kunteilla tuntuu työmotivaatiota olevan: nyt
asteikolla 0/5 - 5/5
Kyllä, perverssiksi juu kutsuvat. Onko meitä muita, kukaan ei ole myöntänyt ainakaan.Onneksi oli sentään varsin hyvä viikonloppu. Se auttaa selviytymään maanantaista.
@Joxuz on vähän perverssi, kun tykkää maanantaista.
Koittanut myös itse reenailla sillointällöin puikolla räkiä. Paha vaan, kun soiton päässä on kunnon sauma, niin ei oikein ole motivatsuunia alkaa säheltään.4/5
Pitäis opetella hitsaamaan. Olen kyllä klimppejä osannut räkiä koneella mutta nyt pitäis saada pitävää saumaa tehtyä. Harrastemielessä.
Kauanko tuosta imeskelee?
Kauanko tuosta imeskelee?
Koittanut myös itse reenailla sillointällöin puikolla räkiä. Paha vaan, kun soiton päässä on kunnon sauma, niin ei oikein ole motivatsuunia alkaa säheltään.
Kyllä siinä leukoja pystyy vetämään.Kai se on tänään lähdettävä ostamaan rautaa. Itsellä kun on tuossa vähän tuollaisia ylimääräisiä painopakkoja, niin ajattelin tehdä 400kg ylätaljan. Riittääköhän se.