Deleted member 43228
Tarkennan, wanhoja Fårdeja!Tietenkin! Koska ne on Fårdeja!
Uudet ei sytytä. Eikun, ne olikin kulkineita. Ne uudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkennan, wanhoja Fårdeja!Tietenkin! Koska ne on Fårdeja!
maanantaiksi sittenkin ihan ok
Auto kateutta Vantaalla, onko @TJJ päässyt nauttimaan.
Itseasiassa kyllä, tämä kävi itsellenikin. Sit mä bodasin itteni heikoks.90,5
Rauta oli tänään penkissä yllättävän kevyttä.
Riippuu tavoitteesta ja minkä tiukkuus? Värkin? Voimavärkki vai tiukka värkki? Tiukka voi olla kivuliaampi omistajalleen. Woto_OnevömindKumpi on parempi tavoite, voima vai tiukkuus?
:DRiippuu tavoitteesta ja minkä tiukkuus? Värkin? Voimavärkki vai tiukka värkki? Tiukka voi olla kivuliaampi omistajalleen. Woto_Onevömind:D
Öö mua snadisti ottaa päähän: Rainbown tonnikalapurkki lupaa 140g tonnikalaa, eli silloin kun neste on poistettu. Määrä ois mulle just passeli kun mää haluun 130g ja kissalle on sopiva setti se ylimääräinen 10g. Nyt perkele on yhä useemmassa purkissa ollu tyyliin tasan 130g! Pieni ärsyttävä asia. Aion totally tehä videon punnittelusta ja niiiiin lähetän sen ko puljuun. Oikeesti mun naama ei hajoo siihen, että iskis katabolia sen 10g:n takia vaan periaatteesta näin kuluttajana.
Vaihda levyä;)Maha melko painavana. #lihavaolo
No ota ite 120 grammaa ja kissalle se 10.Sieltähän se tuliki :D @Mopsy80
Ja siis sori mun 10g -nillitykseni mut en stna rupee ostamaan katille mitään jukoliste kalliita elukkakaupan tunia kun tuosta sais sen samalla hö. Näin o.
Vaihda levyä;)
No ota ite 120 grammaa ja kissalle se 10.
Vai haittaaxxxxe jos jää 2,4 grammaa prodet vajaiks? Kuulostaa aavistuksen...
No joo joo. On mullakin periaatteita. Ainakin ollu...Kuluttajana...

Koska ne on robotteja?Taidan painaa enemmän kuin TJJ ja MTM. Mutta sain tämän ruhon vedettyä yhden leuan verran ylös! Enempää en edes yrittänyt. Hiphiphurraa. Alkaahan tämä taas rullata.
Minkähän takia vitnesspyllyt ei ikinä hikoile tai punastu ku ne jumppaa? Ja ne on aina niin hyvän näkösinä salilla. Tulee kauhia alemmuuskompleksi, kun itsellä on hiukset ku Ojalan uunin luuta ja naama on punanen ku pieni sikapossu. Buu.