Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä suosittelisitte?! Mulla ollut käytössä noi gaspin johnnie jackson power rannesiteet ja ei moittimista. Aika lyhyet on mutta saa vedettyä tiukalle ja tukee hyvin, ovat noita branch siteitä kyl huomattavasti jämäkämmät. Ja on noilla tullut penkissä 140-150kg sarjaa tehtyä ongelmitta.
Suosittelen yleiskäyttöön mieluummin THP:tä kuin RPM:iä, jälkimmäiset joutuu vetämään aika tiukalle että tukee kunnolla mikä ei hyvä verenkierrolle, kun taas THP:t tukee hyvin vaikkei kiristäisikään ihan loppuun asti. 60 cm passeli. Titaniumeista ei kokemusta.
Hmm.. Varmaan nuokin ovat kohtuulliset, mutta jotenkin luulen että hankin seuraavaksi ihan "oikeat" siteet. Ei noita gaspin salisiteitä yms ymmärtääkseni käytetä esim kisanostoissa ollenkaan. En ole siis kisoihin kyllä menossa, mutta nuo 45 senttiset tuntuu vaan olevan vähän lyhyet, että vois koittaa 60 senttistä. Kokemusta ei pitemmästä kylläkään ole, että onko huono sitten perus bodailussa...
strenghtshopin odin 60cm siteet itsellä, maksavat alta 20e ja ovat oikeasti tukevat. otin ne, koska sivu sanoi medium/stiff mutta eivät paskaa puhuneet. Jämäkät, halvat, hyvännäköiset ;)Moro,
Meni rannesiteet rikki salilla ja olen uusia jo suunnitellu hetken. Noita taffereita olen miettinyt kun ovat leveät, mutta taitavat olla aika lerppuja? Pitäiskö vaan ostaa 60cm titanium tai max rpm? En ole voimakas, mutta tykkäisin kuitenkin välillä voimailla ja tarvitsen kunnon tukea. Ja sit taas käyttäisin samoja siteitä myös hauiskääntöönmitä suosittelisitte?!
Kokemusta on noista gaspin brancheista ja mielestäni muuten perus punttailuun hybät, mutta penkissä liian lyhyet tai kapeat, jos haluaa kunnon tukea...
Enemmän noita peilikuvia kyllä markkinoilta löytyy...^ Suurin osa rannesiteistä on samankätisiä, erikseen vasemmalle ja oikealle tehdyt on enemmänkin poikkeus. Itsellä yhdet Sportkraftin siteet jotka erikätiset, mielestäni tuolla ei merkitystä suuntaan eikä toiseen.
Peukalolenkki on THP:ssä tosiaan aika lyhyt mutta sitähän ei oikeastaan ole tarkoitus käyttääkään muuta kuin siteiden kiristyksen ajan paikallaanpitämiseen, sitten irti.
Enemmän noita peilikuvia kyllä markkinoilta löytyy...