Deleted member 43228
Sumppia, on se hyvää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäköhän sitä huomenna tekis gymillä kun ei uskalla vielä kykkiä eikä mavettaa.
Mitäköhän sitä huomenna tekis gymillä kun ei uskalla vielä kykkiä eikä mavettaa.
Penahaukka?Mitäköhän sitä huomenna tekis gymillä kun ei uskalla vielä kykkiä eikä mavettaa.
Mun täytyy aina tehdä koko badi läpi... Millä siis korvaan nuo alaselkää rasittavat liikkeet ja treenaan perseen silti?!![]()
Mun täytyy aina tehdä koko badi läpi... Millä siis korvaan nuo alaselkää rasittavat liikkeet ja treenaan perseen silti?!
E. Pena ja haukka ovat siis aina ohjelmassa jo!
Mulla olis myynnissä edullisesti.
Mun täytyy aina tehdä koko badi läpi... Millä siis korvaan nuo alaselkää rasittavat liikkeet ja treenaan perseen silti?!
E. Pena ja haukka ovat siis aina ohjelmassa jo!

Joo! Sen olin ihan unohtanut!Yhden jalan prässi. Mun perse ainakin ottaa osumaa.
Ei mulla vaan näy mistään läpi...millaisia sitä nykyään myydään?!Mä kävin tänään etsimässä uusia jumppapöksyjä. Pitää varmaan alkaa dieetille, kun oli niin kauhiaa kattottavaa.
Minkä takia ei voi tehdä semmosia jumppapöksyjä joista ei näkyisi läpi. Buu.
En ostanutkaan mitään siideriä vaan mustaa (!) kukkoa ja jotain ihmeellistä vaaleaa gluteenitonta brittiläistä.
Irma tais käydä väärän alan kaupassa.Ei mulla vaan näy mistään läpi...millaisia sitä nykyään myydään?!
Se vaalea brittiläinen kiinnostaa nyt enemmän. Täytyy käyttää pakkasessa ettei ihan huoneenlämpöisenä sentään.Jaahas, se on tänään mustaa kukkoa suuhun sitten?