Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatana. Heti tuli kunnon ohjeet kolmeen kertaan.

Mun täytyy aina tehdä koko badi läpi... Millä siis korvaan nuo alaselkää rasittavat liikkeet ja treenaan perseen silti?! :confused:

E. Pena ja haukka ovat siis aina ohjelmassa jo!

Mulla on tänään ainaki ankarat penkkilihatreenit. Mahaki röllöttää jo komeesti, voiman merkki siis! Eikun enkkoja koklaamaan. Tai sit ei...

Mun täytyy aina tehdä koko badi läpi... Millä siis korvaan nuo alaselkää rasittavat liikkeet ja treenaan perseen silti?! :confused:

Oma persus kasvoi tehokkaimmin syömällä ahkerasti jätskiä, sen jälkeen se on tainnut vaan pienentyä. Hmm, eikös jotkut pakarapotkuvemputtelut tiukasti pyllylihaa ajatellen ollut näitä tehokkaimpia liikkeitä?!

Teet alataljassa sitä hassun näköistä potkimista mitä naisten näkee tekevän. Laittavat jonkun lenkin jalkaan kiinni ja sitten ilmeisesti treenaavat perselihasta. Luulisin.

Mulla olis myynnissä edullisesti.

Ääh, ilmaisin kotona halukkuuteni Audiin ja kuulemma samaa paskaa. No, katsoohan nyt saako tuota ruppanaa minkälaiseen kuntoon, jos sillä nyt vielä edes yhden vuoden saisi ajeltua niin auttaisi se kyllä tähän hätään.

Pakarapotkuja esim. taljassa? Kai sekin vähän alaselkään käy, mutta ei niin pahasti.

E: olinpas hidas :D

Joo muuten, yhden jalan prässi on tosi kiva, siitä tykkään. Ja jos selkä kestää tehdä yhden jalan suorin jaloin maastavetoa, sekin on pyllylle hyvä. Ei tarvii olla paljoa painoa, ei ota niin pahasti selkään :)

Täytyis varmaan omaaki mavetteluu karsia ku SI-nivel kipuillut pari päivää...

Mä kävin tänään etsimässä uusia jumppapöksyjä. Pitää varmaan alkaa dieetille, kun oli niin kauhiaa kattottavaa.

Minkä takia ei voi tehdä semmosia jumppapöksyjä joista ei näkyisi läpi. Buu.

Yhden jalan prässi. Mun perse ainakin ottaa osumaa.
Joo! Sen olin ihan unohtanut!

Mä kävin tänään etsimässä uusia jumppapöksyjä. Pitää varmaan alkaa dieetille, kun oli niin kauhiaa kattottavaa.

Minkä takia ei voi tehdä semmosia jumppapöksyjä joista ei näkyisi läpi. Buu.
Ei mulla vaan näy mistään läpi...millaisia sitä nykyään myydään?!

En ostanutkaan mitään siideriä vaan mustaa (!) kukkoa ja jotain ihmeellistä vaaleaa gluteenitonta brittiläistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ostanutkaan mitään siideriä vaan mustaa (!) kukkoa ja jotain ihmeellistä vaaleaa gluteenitonta brittiläistä.

Jaahas, se on tänään mustaa kukkoa suuhun sitten?

Back
Ylös Bottom