Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tällä hetkellä sitä D:tä tohon I:n eteen, katsotaan sitten josko intoa riittäisi hassua hattua tavoittelemaan.

Se hassu hattu muuten sitten maksaa 500-1000 euroa tutkinnon päälle. Nimimerkillä :kakka:

Ei ollu mun vakiokaupassa Salmiakki Vichyä. Oli "hylly varattu uutuustuotteelle" mutta tuotetta ei missään! Olen tuohtunut. Pitääkö tässä Härkösen TImpalle kohta soittaa että kuka vastaa.

Kauppias hoitaa homman.

Onko tänään tiistai? Ei ole. Miksi sitten tuntuu siltä, että olisi?

Vielä on sama plääni. NY täs koitetaa saada ohjelmat toimii ja luppoaikaa on... Hengailen pakkiksella, ku en muualle pääse :D
Noni, kyllä se siitä. Älä pelkää, kyllä siellä varmasti sua vielä työt odottaa.

Minä en taas päässyt pakkikselle Costa Ricassa. Tuli että huumehia ja steroideja liikaa sivustolla. Kaikkialle muualle kyllä pääsi näppärästi.

Noni, kyllä se siitä. Älä pelkää, kyllä siellä varmasti sua vielä työt odottaa.

Minä en taas päässyt pakkikselle Costa Ricassa. Tuli että huumehia ja steroideja liikaa sivustolla. Kaikkialle muualle kyllä pääsi näppärästi.

Mielummin sitä tekis kyllä töitä ni kuluis aika nopeemmi. Noh, Suomi on jo hereillä joten ehkä tänään on se päivä kun saadaa hommat skulaan.

Onks siellä Redtube estetty ? Sitten vaan proxyn tai VPN:n kautta.

Mulla on VPN vaa kämpillä. En oo Redtubee koittanu, enkä koita :D

Jos sitä selais TaoBaoo ku olis yks matkalaukku täytettävänä sit ku kotio päin tulee. Toin meinaa Allylle matkalaukullisen äidinmaidonkorviketta ja nyt matkalaukku on tyhjä. :D

Mulla on VPN vaa kämpillä. En oo Redtubee koittanu, enkä koita :D
Juu, ei tietenkään. Ajattelin vaan ihan uteliaisuudesta kysellä. Oikeastaan en edes tiedä, mikä tommonen sivusto on, isot pojat on vaan kertonut, että siellä on kissavideoita.

Mutta öh, tämä varmaan tarkoittaa, että mulla ois aikaa putsata ja öljytä pyörä. Möh.
Tää on jut se iso dilemma. Sitten kun sitä vapaa-aikaa on, se menee kaiken maailman projektien parissa ja ihmettelee, mihin se aika meni. Jos taas katsoo leffoja ja rötvää, vituttaa, kun kaikki aika meni rötvätessä. Ikinä ei ole hyvä.

Juu, ei tietenkään. Ajattelin vaan ihan uteliaisuudesta kysellä. Oikeastaan en edes tiedä, mikä tommonen sivusto on, isot pojat on vaan kertonut, että siellä on kissavideoita.

No ilmankos ei ole mulle tuttu. Mä kun en noita kissavideoita juurikaan katsele.

Kiva herätä ku meinaa lentää :yäk:aamu alko jumalattomalla vatsanvääntelyllä mitä lie sopimatonta syöny viime iltana...

Ja kohta sitten varmaa tietää että napsahtaako työpaikka vai jatkuuko lorviminen, töihin ois kyllä mielekkäämpi päästä ois elämässä jotain sisältöäkin.

Back
Ylös Bottom