Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tällä viikolla se mukava työputki. Torstaina työpäivä jatkuu koko illan ja seuraavan yön. Hyvällä tuurilla ehdin nukkua pari tuntia ennen perjantain työpäivää. Mutta jos yöllä hommat yhtään venyy niin en ehdi. Eli en ehdi.
Onnea matkaan.
75,4kg: iltapaino.
Nyt panemaan: maata.
Rullaluistelu mukavaa, itsekin pidän. Ja nyt löyty tuo maastopyöräily, sekin erityisen mukavaa.Niin. Tai sitten voi tehdä samalla vaivalla jotain, mikä on oikeesti mukavaa. Rullaluistelukausi avattu viikonloppuna. Siinä on aerobista minun makuuni.
Älä hujjaa. Muutaman vuoden takasia kuvia kun katsoo, ei paljo roppa oo vanhaa nähnytkään !Olo: härski(iintyvä) vanha akka
Härskiintyvä, kyllä :pHyi, unohtu pari päivää sitten tänne laittaa että eksyin vahingossa juoksuthreadiin ja pelkkä lukeminen sai verenmaun suuhun ja jalat painavaksi. Ei oo patista juoksijaksi. Spurttia mä voin ottaa mut yli 100 metriä menee jo katabolian puolelle. Kyllä Patti on kotonaan salilla ja tollasissa rykäsyissä.
Uskon kyllä että molempia osa-alueita voi kehittää, ei siinä, just not my cup of tea.
Olo: härski(iintyvä) vanha akka
Ehkä sonki mielentila :D oikeen odotan millasta juttua nuppi suoltaa ku 50. Tuli vaan mieleen ko kaverin kanssa alko irtoomaan jäätävää hjuumöria.Älä hujjaa. Muutaman vuoden takasia kuvia kun katsoo, ei paljo roppa oo vanhaa nähnytkään !
Tai kun on 80 v. Sit varmaan vitsailee, että kuinka nuori vielä on :DEhkä sonki mielentila :D oikeen odotan millasta juttua nuppi suoltaa ku 50. Tuli vaan mieleen ko kaverin kanssa alko irtoomaan jäätävää hjuumöria.
Äkkiä lepoa, mutta tais olla se keposempi just passelisti muutenkin tulollaan.Flunssaa pukkaa, nöyyy. :(
Ei ei, tuplanegaatio muuttuu positiiviseksi tulkinnaksi, eli: kylläksi! - - = +Juoksu on kyllä ihan täyttä paskaa.
Se oli ihan oikea ei. Semmonen ei ei. Eli ei = ei.
Äkkiä lepoa, mutta tais olla se keposempi just passelisti muutenkin tulollaan.

Joo kevennys viittä vaille myöhässä, mutta pakko oli se viimeinenki kovempi treeni tehdä. :D No hyvällä omallatunnolla saa lepäillä ja kevyesti aerobista, kun jaksaa.
Oho, 6100 viestiä mulla, tasaluku.![]()
Lentääkö asiat pyllystä kaaressa? Vai tarkottiko toi että hyvää on :DHuomenta Suomi! Täällä taas kohta jo lounasaika käsillä! Olipa ikävä Kiinan sapuskoita. :D
Lentääkö asiat pyllystä kaaressa? Vai tarkottiko toi että hyvää on :D