Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ristus notta on paikat jumissa.

Vois mennä pesemään navan ja sitä ympäröivät alueet. Ja jos pyyhkis tuon säälittävän sängen lärvistä pois.

Ristus notta on paikat jumissa.

Vois mennä pesemään navan ja sitä ympäröivät alueet. Ja jos pyyhkis tuon säälittävän sängen lärvistä pois.

Mulla alkaa kanssa olla selkä vähän jumissa. Kolmas ilta putkeen menossa sohvalla makaillessa. Kovaa hommaa.
Saunan lämmitin taas. Sekin on muuten kolmas ilta peräkkäin. Aukeaa nenä hyvin, kun ottaa kunnon löylyt. Ainakin vähäksi aikaa.
Yöksi tietysti ehtii menemään uudestaan tukkoon. Että ei vaan vahingossa tule liikaa nukuttua. Se olisi ihan liian hyvä juttu, jos koko yön nukkuisi.
En mä tosin yleensä muutenkaan koko yötä putkeen nuku. Mutta sentään paremmin kuin tämän stanan flunssan kanssa.

Täällä myös välillä vähän lipsuiltu. Mutta siitä olen pitänyt kiinni, että myös perjantaina saan varmasti munkkia!

Kyllä, perjantai on virallinen munkkipäivä!

Hemmetti, heti pitää laittaa perjantaipulla tauolle, mutta vain pariksi viikoksi! Kisat tulossa ja painoa tarttee vähä tiputtaa. Painoluokkaurheilijan elämä on kyllä tavallaan jännää. Mutta eipähän pääse repsahtamaan yhtä pahan näköiseksi kuin vielä puolisen vuotta sitten olin.

Mä voin tunnustaa, että en lukenut kuin ekan kappaleen. Sitten tuli sellainen tunne, että en halua tietää enempää. Kaikkea ei vaan kuulu tietää.

Aaahhahhahhahahahaaaaa!!!!! En jaksanu lukea kovinkaa paljoa, mutta tää oli kyllä päivän paras.

Miehet voi nyt alkaa sitten de-armouring-hierojiksi.

Mä luin ihan liikaa. Sain varmaan aivokasvaimen.

Nyt panen. Maata.

Kannattaa huomenna aloittaa säteilyhoito jo ennaltaehkäisevästi. Ja jatkossa lopettaa tuollaisten lukeminen ajoissa. Tai jättää kokonaan lukematta.

Pikkasen paineita tyypin nykyiselle tai tulevalle miehelle: "älä sitten osu miesvihapisteeseeni, tai potkasen" :D

Miesvihapiste... voi jumalauta... en... ei... en halua tietää.

Lihava olo, mutta silti enää 2 yötä lampaaseen:kuola: ja sitten sitä vedetäänkin:oujee:

Tekiskö mieli räjähdellä spontaanisti ihmisjoukossa?

Kyllä mä vissiin kohta räjähdän, housuihini, kun tuli jo yöllä semmosta tippaa mitä murkkuna enkä ole kerinnyt tässä tyhjentää.

Mulla on pää viikottain rtg-värkin välissä, että eiköhän se hoida tuollaset alkavat asiat.

Se on hyvä, että on tuollaiset työsuhde-edut.

Hämärän rajamailla mennään.
Oli muuten pikkasen hyvä sarja myös(Twilight Zone).

Back
Ylös Bottom