Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähä on taas lipsahtanu munkittelujen puolelle, eikä riitä yksi päivä, vaan on useampaa päivää. Nyt täytyy sen verran taas kovistella hommaa, että munkki kuuluu perjantaihin, eikä mihinkään muualle. Munkkiperjantai kunniaan!
Täällä myös välillä vähän lipsuiltu. Mutta siitä olen pitänyt kiinni, että myös perjantaina saan varmasti munkkia!

Kyllä, perjantai on virallinen munkkipäivä!

Tähän masennukseen tekis kyllä mieli vetää kaikki herkut mitä eteen tulee.

Mä ihan vartavasten ajoin autolla kauppaan ostamaan pelkästään jäätelöä :(
Onneksi muita herkkuja ei nyt ole kotona, muuten söisin nekin. Nyt joudun tyytymään syömään jotain terveellisempää.

Mä ihan vartavasten ajoin autolla kauppaan ostamaan pelkästään jäätelöä :(
Onneksi muita herkkuja ei nyt ole kotona, muuten söisin nekin. Nyt joudun tyytymään syömään jotain terveellisempää.

Flunssassa se on sallittua. Mutta kun on enemmän ja vähemmän terve. Niin sitten täytyy vaan tyytyä kohtaloonsa ja mennä nyyhkyttämään tyynyynsä. Eli panemaan. Maate.

Flunssassa se on sallittua. Mutta kun on enemmän ja vähemmän terve. Niin sitten täytyy vaan tyytyä kohtaloonsa ja mennä nyyhkyttämään tyynyynsä. Eli panemaan. Maate.

Ainakin fyysisesti terve. Ihan vaan näin sivuhuomautuksena.

Niitä en ookkaan laskenu. Mut ei oo noi montaa. Jostai syystä vähä nihkeästi ovat halukkaita :D

Kummallisia. e: ehkä sun pitää ottaa vähän vähemmän maaninen ilme, kun otat asian puheeksi

Ainakin fyysisesti terve. Ihan vaan näin sivuhuomautuksena.

Fyysisesti enemmän, muuten vähemmän.

No, jotain positiivista. Mavettelu kulki tänään ihan okei. Siis niinku mun mittakaavassa. Kajsna ei olis saanu edes lämmiteltyä niillä painoilla.

Kummallisia.
Joo, en ymmärrä. Osa sitte kuulemma ollu turhankin innokkaita. Pahimmat tapaukset vielä pelottelevat kaikki huonekaveritkin kauhutarinoilla nii kukaa suostu tutkittavaks :D Jotkut huutelee perään, että vois tulla tutkimaan... Ihme porukkaa.

ehkä sun pitää ottaa vähän vähemmän maaninen ilme, kun otat asian puheeksi
tpr.webp

Koiran sielunelämää ei kyllä pysty käsittämään. Vasikan kokoinen, borderline vesikauhuinen remmirähjä + alimittainen ajoankkuri remmin toisessa päässä: ei aiheuta mitään reaktiota, kun taas viisikiloiset pikkutirrit: jumalattoman pelottavia o_O

Koiran sielunelämää ei kyllä pysty käsittämään. Vasikan kokoinen, borderline vesikauhuinen remmirähjä + alimittainen ajoankkuri remmin toisessa päässä: ei aiheuta mitään reaktiota, kun taas viisikiloiset pikkutirrit: jumalattoman pelottavia o_O
Mummon koira oli aina iha rakastunu kaikkii pikkukoiriin ja sit vasikan kokosiin :D Kultanenoutaja omalta rodulta. Oli näyttelyissäkin aina iha höppänä ku sattu joku ihana pikkukoira tai vasikka lähettyville :D

Back
Ylös Bottom