Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitääkö paikkansa se, että irma olisi postaillu tähän ketjuun kuvia tisseistään ja muistakin jutuista.

Sellaista on nyt huhuttu.

Kyllä tämä kai pitää paikkansa.

Kuulemma tänne on postailtu toplessi-kuvia. Kuulemma.

Irmalla on muuten pian nimipäivä. Oisko ensikuvassa kermat myös rinnoilla.

Te ootte niin TĂ–RKEITĂ„!

Joo ei. Ei toimi. Paketista löytyi sellanen näpsäkkä pikkumusta, ei se näytä yhtään Irmeliltä.

No sitten ehdottaisin Ansaa. Se kuulostaa näpsäkältä pikkumustalta.

Mitä ihmeen kääpiöitä tämäkin ketju on täynnä? Sinkkuketjussa kaikki on jotain 170cm sulka päässä ja täällä miehetkin pyörii bikinimallien painoissa.

Mitä ihmeen kääpiöitä tämäkin ketju on täynnä? Sinkkuketjussa kaikki on jotain 170cm sulka päässä ja täällä miehetkin pyörii bikinimallien painoissa.

Mitäs täällä vihjaillaan? Väitätkö, että 72,8kg ei ole riittävästi tällaiselle 176cm pitkälle kääpiölle? Pitäiskö mun nyt loukkaantua? Vai lihottaa itseäni?
Pituutta en taida enää mitenkään saada lisää, näillä mennään.

Mitäs täällä vihjaillaan? Väitätkö, että 72,8kg ei ole riittävästi tällaiselle 176cm pitkälle kääpiölle? Pitäiskö mun nyt loukkaantua? Vai lihottaa itseäni?
Pituutta en taida enää mitenkään saada lisää, näillä mennään.

Vähintään 100kg pitäis olla painoa. Nyt bulkki päälle!

Kokeilin pitkästä aikaa kyykätä satkulla. Ei ottanut polveen.:) Taisin kyykätä liian syvälle kun selkä vähän jumitti.:(

Vähintään 100kg pitäis olla painoa. Nyt bulkki päälle!

Ei kai siinä sitten muu auta.
Olen muuten lähellä 100kg käynyt joskus. 96kg oli painoa tuossa joskus 10 vuotta sitten.

Oli pitkästä aikaa hauska päivä töissä. Sai tehdä mukavia ihmisten korjauksia sillai sopivasti.

Olen muuten lähellä 100kg käynyt joskus. 96kg oli painoa tuossa joskus 10 vuotta sitten.

172cm sukat jalassa, sulka päässä. 2011 paino >92kg. Kääpiö mikä kääpiö.

Oltiin kyllä salilla taas jännän äärellä.

Sätkivä kääpiö (a.k.a. minä) ~74kg ja ylätaljaa pitäs kiskoa 90-95kg painolla. Miten perkeleessä sen tangon saa sieltä alas? 20kg käsipaino taskuun?

ratkaisu: vedä leukoja, lisäpainoilla

#väkevää

image.webp

Back
Ylös Bottom