Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

67,2 ja mahamöykky yrittää kasvaa takaisin. Taitaa olla jonkunlainen ruoka-aineyliherkkyys taas kehittynyt. Koska millään en oo voinut syödä liikaa :nolo:
Tiesitkö, että lisääntynyt ruokahalu ja kasvava maha saattaa viitata myös raskauteen. Naisilla kyllä on muuten helppoa...pakki vähän kasvanut, niin voi vaan todeta "Jaa, mä taidan olla vaan raskaana".

Tiesitkö, että lisääntynyt ruokahalu ja kasvava maha saattaa viitata myös raskauteen. Naisilla kyllä on muuten helppoa...pakki vähän kasvanut, niin voi vaan todeta "Jaa, mä taidan olla vaan raskaana".

O-ou. Ruokahalu tosin ollut pienen vesipuhvelin luokkaa viimeiset 20 vuotta ja pakki turvoksissa joka toinen päivä etten vielä käy pinnasänkyä ostamassa. Vai mitä ne ikinä tarvitseekaan.

72,8kg.
Painohan on: nousussa.

Eikä se synnyttäminen oikeesti ees satu. Esittävät vaan, että saisivat olla mukamas hyvällä omalla tunnolla lomailemassa kotona seuraavat kuukaudet!

Eikä se synnyttäminen oikeesti ees satu. Esittävät vaan, että saisivat olla mukamas hyvällä omalla tunnolla lomailemassa kotona seuraavat kuukaudet!
Joo ja on siinä kans se tekosyy-aspekti vetää kaikkia herkkuja...Ai kilo suklaata, litra oliijveja ja metri pizzaaa..."mit sit, mä oon raskaana".

O-ou. Ruokahalu tosin ollut pienen vesipuhvelin luokkaa viimeiset 20 vuotta ja pakki turvoksissa joka toinen päivä etten vielä käy pinnasänkyä ostamassa. Vai mitä ne ikinä tarvitseekaan.
Naisia on joskus vaikea ymmärtää. Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että vedät ihan vitusti ruohoa ja kukkaa sekä sinulla saattaa olla ruohojataikukka-intoleransssi.

Voi olla myös "eitodellakaanpaksuna" ja saada mahan. Se laskee onneks sit muutamassa päivässä.
Joo ja myös antiraskaus tekee karkkihimoja. I can blame womenhood everything haahaa!

Ai niin huomentos. En vaakaile, yliarvostettua.

Eli naisilla on useita päteviä syitä olla paksu, miehillä ei mitään!

Mitä tuohon synnytyksen sattumiseen tulee niin mähän sen tiedän kun luomusti (paitsi puudutuspiikki kun lopuksi isännäntikkejä pari laitettiin) halusin homman hoitaa. Mutta asialla brassailuun tämä foorumi lienee hieman väärä :D

Viimeksi muokattu:
Eli naisilla on useita päteviä syitä olla paksu, miehillä ei mitään!

Mitä tuohon synnytyksen sattumiseen tulee niin mähän sen tiedän kun luomusti (paitsi puudutuspiikki kun lopuksi isännäntikkejä pari laitettiin) halusin homman hoitaa. Mutta asialla brassailuun tämä foorumi lienee hieman väärä :D

Onks sil niinq jotain tekemistä liian suuren lihakseen ja muihin tukikudoksiin kohdistuvan paineen kanssa, joka lopputulemana saa aikaa jäätäviä (ei enää mikro-)fraktioita? Riksraks ja poks.:D
Eli aiva oikee voorumi:D

Onneks mä en käy kesäsin rannoilla. Eipähän tarvi mistää kesäkunnosta olla huolissaan. Mun kesäkunto oli lokakuun 10. päivä. 61,9. Niisk. Siitä ollu suunta vaan ylöspäin (eli alaspäin).

Mä en oo käyny moneen vuoteen rannoilla en mihinkää vuodenaikaan. Pitäis löytää jonkinsortin elämänhalu tai no pikemminkin uusia tuulia jotain et ois tekemistä ja mielenkiintoa. Alan vaihto on yks mielessä käyny prosessi, puntilla käynnin vois aloittaa taas oishan näitä ku vaan sais perseen ylös...

Viime kesänä ei tullut paljon rannoilla pyörittyä. Jospa sitä tulevana kesänä jaksaisi edes vähän käydä. Ehkä.

Naisia on joskus vaikea ymmärtää. Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että vedät ihan vitusti ruohoa ja kukkaa sekä sinulla saattaa olla ruohojataikukka-intoleransssi.

Jep, kokeilepa ite vetää 20 kg säkki voikukkaa aamupalaks, vähempiki turvottaa. Onneks ollaan jo kesän korvilla ja pääsee kohta pihanurtsille vapaasti laiduntamaan.

Rannalla( mallia hiekka) käyntejä varmaan alle viisi viime kesänä.

Mutta ilman paitaa oleilua varmasti satoja tunteja ulkosalla ja järvellä. Speedoissa veneen katolla seisoskelua ratinan rannassa, sen verran että näytti muille, että kiinnosta mielipiteenne kuinka pelleltä näytän :D

Ai niin, kävelin minä speedoilla Treen keskustassa kauppaankin. Hakemaan juominkia. Saattoi joku katsoa, ei kiinnostanut sekään. Koska näytin varmana täys pelleltä :D

muistuttaisin myös kesäsin pukeutumaan asiallisesti

nimim. myös uimarannalla farmarinhousut jalassa

nimim. myös uimarannalla farmarinhousut jalassa
Sitä viime kesän naismuotia ei kyllä ymmärtänyt, että miksi farkuista piti leikata niin lyhyet shortsit, että molemmat kannikat paistaa kilsan päähän. Ja miksi niitä ei pitänyt vahingossakaan kukaan hyvärunkoinen.

Sitä viime kesän naismuotia ei kyllä ymmärtänyt, että miksi farkuista piti leikata niin lyhyet shortsit, että molemmat kannikat paistaa kilsan päähän. Ja miksi niitä ei pitänyt vahingossakaan kukaan hyvärunkoinen.
Minä pidin etelliskesänä poikain kanssa. Oltiin vähän humputtelemassa pihalla ja varkkusortsit jalassa. Pituutta oli sen verran vähän, että taskut tuli pidemmälle, kun shortsien helma.

En ole viitsinyt enempää pitää. Kerta riitti.

Back
Ylös Bottom